Hey iedereen, ik ben Sander en ik ga van 28 januari tot 24 februari rondtrekken in Vietnam en voornamelijk Cambodja. Het is m’n eerste keer dat ik alleen ga rondreizen in het buitenland en dus best wel spannend. Op zich maak ik er niets uit om alleen rond te reizen, iemand tegen komen doe je toch altijd, niet;) ? Ik zoek dan ook voornamelijk iemand die zich rond 9 februari in Koh Rong of het Cardemom-gebergte bevindt. Ik zou hier graag een meerdaagse jungle-trekking doen maar veel van deze trekkings vereisen een minimum van 2 personen tenzij je je echt blauw wilt betalen. Ben je rond die tijd in Cambodja en heb je hier ook zin in? Laat het me dan zeker weten!
Na de trekking ga ik chillen op de eilanden voor de Cambodjaanse kust dus als je daar zin in hebt ben je vrij om daarna mee te komen ;).
Ik ben een man van 24 jaar met een rustig karakter die van eten, reizen en mensen ontmoeten houdt. Of je nu man, vrouw, 18 of 50 bent maakt me weinig uit. Als je een respectvol beleefd en vriendelijk persoon bent is dat goed genoeg:).
Als iemand interesse heeft, laat het me hier weten;)! Meer vragen mag je natuurlijk ook stellen.
Groeten