Vietnam/Cambodje 2-3wkn reisgenote Vrouw 25-37 periode nov/dec 2016

Ola,

31 lentes jong, wel jonger in geest en uiterlijk :blush: Op zoek naar vrouwelijke reisgenote voor reis Vietnam/Cambodja.

Omschrijving zou zijn: gemakkelijk in omgang, geen conflict mens, rustig en toch actief. Wo achtergrond.

Achtergrond: gereisd in Indonesiƫ, India, Midden oosten, VS en beetje Canada. (Tuurlijk ontbreekt Europa niet)

Nu aan oriƫnteren voor Vietnam/Cambodja 14-17 dagen, beste periode blijkt dec tm april te zijn. Dus dacht ik aan dec.

Doelen en verwachtingen reis: ontspannen, cultuur snuiven, lekker eten, wandelen/fietsen. Geen feestbeest, op se tijd drankje doen is prima. Verder wellness/yoga altijd goed.

Spreekt t je aan? Let me know

Hey! Jouw bericht sprak me aan. Ik wil zelf ook graag richting Vietnam/Cambodja dit jaar. Periode staat voor mij nog niet vast maar oktober/november was een optie, december zou ook kunnen.
Zelf wil ik er wel echt 3 volle weken besteden als het even kan, vooral bij de combi van Vietnam en Cambodja.

Ik ben zelf 28 jaar, tot nu toe gereist in Costa Rica en Zuid-Afrika dus tijd voor een nieuw coninen dit jaar:-)
Heb deze reizen niet bakcpackend gedaan dus daar geen ervaring mee, maar voor alles is een eerste keer en ik zie het voor Aziƫ helemaal zitten!

Ook ik ga vooral voor natuur/cultuur, wandelen, fietsen, dagjes relaxen, drankjes doen, maar ben ook absoluut geen feestbeest!

Dus, wie weet? :slight_smile: