Reisgenote vietnam&cambodja gezocht mei/juni 2009

Hoi allemaal!

Ik wil half mei vertrekken naar Vietnam en Cambodja om daar ongeveer een maand rondreizen. Ben 22 jaar, “klaar” met mn studie geneeskunde en aan het wachten op mn coschappen dus mei/juni ingepland om te reizen! Ik heb nog nooit gebackpackt dus het lijkt me leuk om vooral in het begin een tijdje samen met iemand te reizen. Ik wil de cultuur gaan ervaren, maar ook trekkings gaan maken en avontuurlijk de natuur in!
Ben je ongeveer van dezelfde leeftijd en lijkt het je leuk om samen (een stukje) op te reizen? Stuur dan een berichtje!

Groetjes,

Madelous

Hoi! Ik zie net je bericht dat je iemand zoekt om in mei/juni een maand naar Vietnam en cambodja te gaan! Ik heb dan een maand vrij en het lijkt mij super om daarheen te gaan. Ik ben zelf 18 jaar oud en studeer verloskunde. Ik weet niet of je al iemand gevonden hebt en of de leeftijd een probleem is? Ik hoor graag van je. Groetjes Maureen

He Maureen,

Wat leuk dat je reageert en dat het jou ook leuk lijkt om te gaan reizen in die tijd. Ik heb nog niet echt iemand gevonden en de leeftijd maakt voor mij eigenlijk niets uit.
Ik heb al wel tickets geboekt naar Bangkok en weer terug voor 12 mei en 11 juni dus ik ben niet echt per se op zoek naar iemand die exact hetzelfde wil als ik, maar wilde even kijken of er in die periode ook iemand in die buurt zou zijn om samen verder te gaan.
Als deze data jou ook goed uitkomen kunnen we natuurlijk samen reizen, dat lijkt me gezellig.
Ik hoor het wel of het je nog wat lijkt, misschien kunnen we verder emailen ipv via het forum?

Groetjes Madelous