Ik ga 1 oktober via studytravel een schooljaar naar Rome, zijn er meer mensen die dit jaar voor een jaar naar rome gaan?
en heeft iemand ervaring met travelactive? of een andere organisatie
waarmee ze een jaar in Italie hebben gestudeerd?
Originally posted by Arturo@27-03-2005, 16:01:13
** Ciao Priscilla,
Wat / Wie is Travelactive ?
Distinti Saluti
Arturo
P.S.
En, als ik vragen mag, wat ga je, nota bene een heel jaar, in Roma doen?
ciao Arturo
**
ciao Arturo !
ik zie net dat ik me vergist heb :unsure:
Het is Studytravel, niet travelactive, maar ik weet niet hoe ik de titel kan veranderenā¦
Studytravel is een organisatie dat taalreizen organiseert in het buitenland. BV Frans in Frankrijk, Italiaans in Italie enz.
Ze verzorgen de lessen en de accomodatie .
Je kan van 2 weken tot een heel jaar gaan.
In Rome is een speciaal academisch jaar, dat wil zeggen dat je Italiaanse les krijgt, maar ook vakken als italiaanse geschiedenis, architectuur, kunstgeschiedenis, design enz.
Aan het einde van het schooljaar (rond juni) krijg je er een examen over en heb je een internationaal erkend diploma. De lessen zijn ongeveer 20 uur per week, maar de school organiseert ook uitstapjes enzo. En wat ik vooral hoop is dat ik daar een bijbaantje kan vinden op den duur.
De school helpt je daar ook bij als je wilt.
( www.studytravel.nl )
Dit is een beetje late reactie dus ik hoop dat je dit nog leest! Ik vertrek als alles volgens plan gaat in september voor 10 maanden naar Italie als au-pair! De kans is groot dat ik in Rome word geplaatst omdat ik dat als 1e keus heb aangegeven! Zou dus wel leuk als jij er dan ook bentā¦ben al een tijd op zoek naar mensen die er dan ook heen gaan maar die zijn best moeilijk te vinden!
haha dit is ook een beetje een late reactie, dus ik hoop dat je deze ook leest. Ik ben net 3 maanden in Italie geweest (Venetie), heb daar gewerkt op een camping en nu weet ik zeker dat ik in oktober naar Rome ga! Het zou wel leuk zijn als jij in Rome wordt geplaatst. Je kan me toevoegen op tabitha160@hotmail.com.