Italia

Volgend jaar naar de zomervakantie ga ik voor een jaar naar Italia, maar het schijnt dat ik de eerste Nederlandse ben die dit van plan is, of dit in ieder geval daadwerkelijk gaat doen! :frowning: Bij de organisatie waar ik aangemeld sta ben ik de eerste die naar Italia gaat en verder kan ik ook niemand vinden die ervaring heeft met een jaar Italia. Ik ben nu druk bezig de taal te leren, dus als iemand een goede cursus weet in Friesland :wink: , dan is die informatie van harte welkom! Alvast bedankt!

Heey jeanlovesitaly
ik wil over een paar jaar naar Rome emigreren want ik ben er pas geweest en ben er helemaal verliefd op egworden en heb enorme heimwee ern aterug en wil ook het liefst daar wonen en werken en oud worden. Maar weet jij of iemand anders een site van zown highschool of waar je huizen kan kopen in Rome?? :unsure:

Hoi!
Sorry dat ik nu pas reageer… De organisatie waar ik mee gaat heet Travel Active (www.travelactive.nl). Spreek je de taal al? Ik ben op dit moment zelf bezig de taal te leren, maar wil na de zomervakantie graag een taalcursus doen. Hoe oud ben jij?
Groetjes, Jean.