Ik zal me even voorstellen… Ik ben 23 jaar en kom uit Limburg. Eind augustus ga ik voor twee maanden naar Rome om italiaans te leren. Ik ga mijn taalreis deze week boeken via Studytravel of via Plus taalreizen.Zijn er mensen die ervaring hebben met een van beide organisaties? Of mensen die hetzelfde willen gaan doen???
Zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen die me meer informatie kunnen geven of die zelf ook italiaans willen of gaan studeren in Italie.
Hey nadine
Ik ben nu ook, vanaf augustus, in Rome 2007 voor een half jaar. Toevallig kom ik ook uit Limburg. Het zou wel echt heel vet zijn om elkaar een keer te ontmoeten en wat leuks te gaan doen. Ik ben hier als aupair en ben op dinsdag, donderdag, zondag en zaterdagmiddag vrij. Een taalcursus ga ik ook volgen, weet alleen nog niet goed waar. Waarschijnlijk bij een klein schooltje wat ik heb gezien, die goed onderwijs geven en ook leuke excursies organiseren.
Misschen kun je me mailen of toevoegen op msn: [EMAIL=“lizzy189@hotmail.com”]lizzy189@hotmail.com
Hopelijk tot snel
groetjes Liz
Ik studeer op dit moment in Maastricht. Ik hoop in juli af te studeren en wil dan naar Rome gaan. Misschien voor een cursus van een paar weken, maar ik ben er ook aan het denken om er een aantal jaar te gaan studeren (in dat geval ga ik dus ook een taalcursus doen in Augustus :biggrin: )
Ben nu een beetje aan het kijken naar verschillende cursussen.