Reis/studiegenoot italiaanse taalcursus augustus 2010

Hallo iedereen,

Door mijn interesse in de Italiaanse taal en cultuur en mijn wens om hier ooit te gaan werken, leek het mij een goed moment om in de maand augustus 2-4 weken in italie een taalcursus te gaan volgen.

Graag zou ik dan ook een niveau hoger willen gaan om mij hierin verder te ontwikkelen ivm een beginnerscursus.

Zijn er mensen( jong/oud, doesn’t matter) die ook in de maand augustus een cursus gaan of willen gaan volgen???
Zo ja, heb je tips voor scholen?
Wil je misschien een reisgenoot of gewoon over je plannen praten, dan zou ik het leuk vinden om een bericht hierover te krijgen.

Mijn naam is Shiran, een 24 jarige Facilitair Management student uit Den Haag. Ik hoop volgend jaar mijn Bachelor diploma hiervoor te krijgen. Na mijn studie wil ik eerst wat werkervaring opdoen in Nederland en vervolgens iets te vinden in Italie. Vandaar dat ik mij nu erg stort op de Italiaanse taal.

Shiran van den Broek:dag:

Hey!

Ik heb wel interesse! Op dit moment ben ik vooral bezig met Spaans, maar ik wil graag een keer Italië bezoeken en dan zo een taalcursus erbij lijkt me wel erg leuk. Ben vorig jaar afgestudeerd aan de unie en ben op dit moment bezig met part-time baantjes en reizen (talen leren, uitrusten en cultuur opsnuiven ;)). Aan het eind van het jaar begin ik als het goed is met een full-time baan waarbij ik me talen nodig zal hebben!

Is het in aug. alleen niet ERG warm in Italië?

Groetjes,
Fausia