verzekering tip

Hoi hoi,

Ik ga in Februari naar Suriname voor 3 maanden. je kunt bij de rabobank al voor 54euro een reisverzekering afsluiten, speciaal voor studenten… moet je er wel een studentenrekening hebben.
Echt ongelovelijk goedkoop…heb wel alles gevraagd, was redelijk achterdochtig, maar een prima verzekering lijkt mij!!

Misschien een tip voor diegenen die nog een verzekering moeten afsluiten.

groetjes Lucinda

Hee

Ik heb t ook bij mijn bank gedaan en was ook zoiets kwijt. Maar dat is alleen een reisverzekering. Je moet ook aan je ziektekosten denken en je wa. Alleen een reisverzekering is niet genoeg!

XX Ellen

Kijk ook eens naar de reisverzekering van je ouders!
Bij sommige reisverzekeringen worden “kinderen” tot +/- 26 jaar gratis bij verzekerd!!
Ik weet niet precies hoe het zit, maar het is het uitzoeken waard, dacht ik!

Wanneer je de module"geneeskundige kosten"mee verzekerd ben je ook voor ziektekosten verzekerd in het buitenland tegen de kostende prijs!
xxLuus

het regelen van een verzekering, ziektekosten en in buitenland is wel een gedoe! ik ga 't via achmea doen, krijg dan korting vanwege hbo en als ik tand 1 en plus 2 erbij neem ben ik gewoon maar 92 euro kwijt! en een extra verzekering werelddekking plus stage is maar eenmalig 48 euro!!! scheelt wel hoor!

Ik zit bij zilveren kruis achmea. HBO collectief verzekerd wat een stuk goedkoper is. Daar kan je ook een doorlopende reisverzekering afsluiten met een stage module. Dit is rond de 50 euro waar dus alles wat nodig is bij in begrepen zit. Ook duiken, snowboarden etc…