Hallo,
Begin maart vertrekken we voor 5 weken naar Australië.
We hebben onze camper via internet al gererserveerd maar ik begrijp de verzekeringsvoorwaarden niet goed van apollo campers. Je kan kiezen tussen 2 reductieopties maar het is me allemaal niet zo duidelijk.
Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?
Bedankt!
hallo avemaria,
waarschijnlijk heb je standard liability,als dat het geval is moet je ,als je de camper ophaalt een borg van 7500 dollar met je credit kaart afrekenen.
als je optie 1 hebt moet je een borgsom van 2500 dollar afrekenen.
die worden dan wel teruggestort als de camper heel terugbrengt,heb je bijv. een ongeluk of schade aan de camper hebt,zeggen ze we laten het maken ende kosten trekken we van de borgsom af,dat kan aardig oplopen.
dan heb je nog de option 2 vip cover dan is de borg 250 dollar en de en de afkoopsom van 35 dollar per dag met een max van 1750 dollar.
je moet ook nog tourist tax betalen dat is 2,5% van de huursom.aales met de credit,dus tel maar uit . optie 2 kost je 5 weken=35 dagen maal 35=1225 dollar
borgsom 250
en toersten bel.
houd er rekening mee,dan sta je niet voor een verrassing
Wij zijn begin dit jaar naar australie geweest met een camper van Apollo. Wij zijn zeer tevreden over de service die we van hun hebben gekregen. Wij hebben de vip cover genomen. Puur ook omdat je dan niet voor verassingen komt te staan. Je rijdt in het buitenland en als je daar wat krijgt kost het je gewoon veel. Meest ongelukken zijn toch zonder tegenpartij. Met de vip cover koop je je risico als het ware af.
die 250 borg betaal je bij beide. Ze maken gewoon een kopie van je creditcard en wanneer nodig schrijven ze dit af. Wanneer er geen problemen zijn wordt dit ook niet van je rekening afgeschreven.
Overigens was de huurprijs bij ons goedkoper uitgevallen door de lagere dollarkoers. Dus ondanks dat we in Nederland een bedrag hadden afgesproken waren we goedkoper uit.
Heeft iemand toevallig het boekje Caravan Parks Australia Wide in bezit. Ik ben op zoek naar deze gids en zou hem graag over willen nemen
groetjes Em