Verwende, luxepaardjes gezocht voor spa&wellness vakantie in de zon!

Lieve vrouw 35jr, young at heart zoekt leuke spontane dames (27-40) die een weekje willen ontspannen! Relaxen en ook hapjes, drankje, zang en dans in de avonden. Werk bij een reclamebureau, ben gek op dansen, winkelen, zeer modieus en enthousiast.
Maar kan ook goed detoxen en mij lekker laten verwennen door heerlijke kuuroorden. Wie kan dit met mij delen? Periode: eind juli + eind aug. 2006
Verder geen verplichtingen hoor, t is gewoon dat mijn vriendinnen nu net geen tijd, zin en of geld hebben…

Hallo Prinses3,

Ik ben 33 en will graag op vakantie van 26.07 t/m 06.08.
Mijn vriendin die mee zou gaan viel ineens uit en de rest uit mijn vriendenkring is al geweest, geen geld of heeft een partner. Mischien dat ik datums kan schuiven naar langer maar eerder dan 26.07 kan ik niet weg.

Groetjes,
Goga

hallo goga,

Mijn email adres is [EMAIL=“soesilas@hotmail.com”]soesilas@hotmail.com
dus als je mij daarop mailt, dan kunnen we concreter iets afspreken?

Of geef mij jou email adres?

Later dan 26/07 komt mij ook beter uit, eerder kan ik niet…

Ciao
Prinses3

Neem aan dat jullie gezien de datum al iets gevonden hebben? Ik had een leuke vakantie naar Zuid-Frankrijk gepland van 14 augustus t/m 27 augustus, maar ik zit op dit moment middenin een relatiebreuk (na 7 jaar), dus ga niet meer mee…toch wil ik nog erg graag er even tussen uit al is het maar een weekje. En ik ben wel toe aan een lekkere coctail op de beach en veel relaxen. Ben een spontane meid van 29 met veel vrienden die allemaal al vakantieplannen hadden. Ik werk momenteel bij een werving- en selectiebureau. Ik hou erg van reizen; ben 3 maanden als Au-pair naar Australie geweest in mijn studenten tijd en ben afgelopen jaar 3,5 maand naar Zuid-Amerika geweest. Dus ik hou er wel van om op een spontane manier nieuwe mensen te ontmoeten. Ben benieuwd of er wat van jullie plannen is gekomen en wie weet moeten jullie nog vertrekken en kan ik me nog aansluiten?

Ha vlinder,

Ik heb zojuist geboekt naar Mallorca. Vertrek 9 aug. tot 16 aug.
All inclusive. Club Eldorado. via sunweb.
Er is nog plek, dus ik zou zeggen, sluit je aan.

Misschien is het wel handig als je mij eerst een fotootje stuurt?
Wij gaan met z’n drietjes, een andere dame van 34 jr, en mijn neefje van 18.

Khoor ut wel

ciao
lisa

Hoi Lisa,

He wat jammer nou. ik kan op mijn werk pas weg als mijn collega terug is en dat is vanaf 14 augustus of het weekend ervoor. Ik ga gewoon verder zoeken en misschien ga ik wel lekker een weekendje naar Barcelona, aangezien ik plannen heb hier een tijdje te gaan werken.
Heel veel plezier daar!
Groetjes Sandra