Leuke meid gezocht voor een gezellig weekje weg!

Hallo allemaal,
Ik ben Tessa, 24 jaar oud, bijna 25 :slight_smile: Vanwege vriendinnen die allemaal met vriendjes op vakantie gaan, of alleen in de tijd kunnen, wanneer ik weer niet kan, zoek ik nog een gezellige spontane meid van ongeveer mijn leeftijd om een lekker weekje weg te gaan naar de zon! Mijn interesses voor op vakantie zijn: lekker het strand genieten, leuke aktiviteiten ondernemen(raften, snorkelen, boottochtjes etc etc), gezellig eten en terrasjes genieten, shoppen, stappen etc! Minder interessant voor deze vakantie vind ik cultuur bezichtingen( dan heb ik het nu over een dag lang kerken kijken bv :-)). Ik kan tot 7 juli, dus het wordt best wel last minute, maar ik hoop dat ber iemand zit heeft om mee te gaan, alleen vind ik toch te saai, heb ik alleen mezelf om mee te kletsen!
Ik hoop op leuke reacties!
Groetjes, Tessa

hey tessa,

ik wil wel een weekje weg met je naar de zon.
ik heb eigelijk de zelfde interesses als jou.
ik ben 24 jaar oud n woont samen. maar mijn vriend heeft geen tijd om mee te gaan vandaar.
mail me maar als je leuk vindt

groetjes jolijna [EMAIL=“jolijna@hotmail.com”]jolijna@hotmail.com

Hoi Tessa,

Ik ben net een week naar Grand Canaria geweest en heb daar precies de dingen gedaan die jij wilt doen. Het was de meest relaxe vakantie ever en ik wil heel graag nog een weekje. Ik heb net ook een advertentie geplaatst met de naam marloesvanvalen. Misschien kun je hem even lezen en kijken of we een beetje matchen. Wat doe jij trouwens voor werk enzo? Heb je al een idee waar je eventueel heen wilt?

Groetjes Marloes

He Tessa,

Ik ben zelf week 27,28 en 29 vrij. Ben 35 jaar, maar zo voel ik me niet en zo zie ik er ook niet uit. Mij lijkt het gezellig om samen of met een aantal meiden te gaan.
Misschien zin om even via msn te kletsen. Zo leer je elkaar iets beter kennen en weet je ook hoe de ander eruit ziet.
Laat maar weten of je dat wilt.

Groetjes Linda

Hallo tessa, Ik ben 19 jaar en werk 5 dagen in een bloemenwinkel. Ik heb vakantie van 29 juni tot 13 juli.
Ik weet niet of je al iemand hebt gevonden. Maar het lijkt me leuk om toch nog even op vakantie te gaan.
Ik hoor het wel van je. Groetjes Debby

hey linda

al iemand gevonden om mee op vakantie te gaan?
ik heb wel zin om mee te gaan
ik ben 24 jaar oud en heb de zelfde interesses al jou om op vakantie te gaan

groetjes jomijna