Verwachtingen veiligheid in november??

Hallo!!

Ik wil in november graag gaan backpacken, maar medio november zullen de verkiezingen plaatsvinden. Heeft iemand enig idee wat de verwachtingen zijn m.b.t. veiligheid/ongeregeldheden??

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Marielle

dat is moeilijk te voorspellen helaas.

persoonlijk denk ik dat het wel weer wat spanning zal geven maar ligt aan de uitslag.

Volgens mij (maar verbeter mij als ik het mis heb) is het helemaal niet duidelijk wanneer er verkiezingen zullen zijn.
Oorspronkelijk was inderdaad het plan om die in november te houden, maar dat zou zijn als de demonstraties in Bangkok vreedzaam beëindigd zou worden. Dat is niet (duidelijk) niet gebeurd en toen heeft de premier dat aanbod ingetrokken.
Nu ‘lijkt’ het plan begin volgend jaar te zijn, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelingen.
Lees anders maar even dit bericht in de Bangkok Post van vorige week.
http://www.bangkokpost.com/news/local/186489/pm-hints-at-early-2011-election

Ik denk dat de verkiezingen in april zullen zijn. En of ze gaan leiden tot unrust?

Abhisit stelde destijds als compromis voor om in november een stembusgang te houden. Hij trok dat voorstel later in omdat de betogers weigerden het protest op te geven.
Ik denk eerlijk gezegd dat er terug verkiezingen zijn in 2011.
gegroet:georgessiam.

Zou er niet al te snel vanuit gaan dat er in november verkiezingen worden gehouden…zal vast pas 2011 worden.
En of het onrustig wordt of rustig blijft, kan niemand voorspellen natuurlijk. Maar best kans dat er weer het e.e.a. gebeurt…

Ontzettend bedankt voor jullie informatie en linkjes!

Laten we maar hopen dat het rustig blijft na gisteren en dat ook rustig blijft voor de verkiezingen en na de verkiezingen.