In verband met de parlementaire verkiezingen die op 3 juli 2011 plaatsvonden, hebben veel landen een reisadvies uitgebracht. Het advies van MinBuza is als laatst op 20 mei 2011 gewijzigd naar classificatie 4, “Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden”, en is tot op heden, 4 juli 2011 actief.
“HLN update Verscheidene landen hebben, in het kader van de parlementsverkiezingen in Thailand, een reisadvies uitgebracht. Ook ons land raadt reizigers aan op afstand te blijven van politieke samenscholingen.” -HLN.be
als je de eventuele protesten vermijdt is er niets aan de hand ook als je er per ongeluk in verzeild zou geraken is er niets aan de hand als je maar niet met het verkeerde kleur shirt aan hebt
Vindt het reizen naar Amerika voor gevoel risico voller gezien hun plaats op de wereld ranglijst qua terroristen dreiging afgezien van de dagelijkse calamiteiten in het uiterste zuiden van Thailand waar het dagelijks raak is.
Ik ben het met je eens dat Thailand niet gevaarlijk is. Maar goed, er KUNNEN rellen en demonstraties ontstaan (kan in elk land), en als dat zo is kan je maar beter de andere kant op lopen in plaats van meedoen.
Gewoon je gezonde verstand gebruiken, als er in Amsterdam en peloton ME wordt los gelaten op een stel relschoppers of muitende krakers ga je er toch ook niet tussenlopen of in de nabijheid daarvan ophouden.
Dat zijn weeral van die paniekaanvallen van de regering!! In zo’n momenten gebruik je je gezond verstand en ga blokje om,als je ziet dat de betogingen eventueel uit de hand lopen.
Je hebt er altijd van die intressante gasten(buitenlanders)die ook met de betogingen meedoen.
Dit is zuiver een thaise aangelegenheid en daar moeten we ons niet mee moeien.
Er kunnen rellen ontstaan maar dat is net als : er kan regen vallen… Er is van alles mogelijk maar dat betreft alle landen in de wereld,je moet inderdaad gewoon je gezond verstand gebruiken dan is er niets aan de hand.
Persoonlijk vind ik dat ze dit soort berichten vaak te snel naar buiten brengen terwijl er nog niet eens rook is te zien. WW zou hier zelf ook iets voorzichtiger mee kunnen zijn maar dat is mijn persoonlijke mening.