Hallo! Ik zit eerst in Lloret op vakantie en moet vervolgens om 11 uur 's ochtends een vlucht halen in Barcelona. Heeft iemand enig idee hoelang ik er over doe met de bus/trein? Alvast bedankt!
Wij hadden hetzelfde probleem
In welk hotel zit je? Wij konden namelijk via het hotel een Airtransfer regelen. Wij werden erg vroeg opgehaald, maar dan ben je er ten minste op tijd.
Een taxi zal je ongeveer €160,- gaan kosten…
Dank voor je reactie. Wat houdt zo’n Airtransfer precies in? Ik zit in appartement Trimar.
Oké, Trimar is een goed hotel, waarschijnlijk kunnen zij ook wel zoiets regelen. Ik zou het gewoon even navragen. Een airtransfer is gewoon een bus die door o.a. Lloret de Mar rijdt om mensen op te halen die naar het vliegveld moeten.
Met de trein gaat trouwens erg lang duren (als je op BCN Air vliegt ;))
In Oktober reis ik naar St.Susanna. Ik vlieg op Barcelona maar hoe kom ik het beste In St.susanna. Ik hoorde dat er een shutltebus gaat of met de trein. Wie weet meer?
Zowel vanaf Barcelona Airport alsmede Girona Airport rijden (streek)bussen direct van de luchthaven naar het busstation van Lloret. Kaartje koop je gewoon (contant) bij de bestuurder of bij een verkoper. In Girona zit er een apart verkoop kantoortje bij het station. Je zet je koffers onder in de bus en je kan rustig blijven zitten. Is iets duurder dan met de trein maar je hoeft niet te slepen met je koffers, overstappen en een extra kaartje kopen of opletten of je wel op het goede stations uitstapt. Persoonlijk vind ik dit erg relaxed en vele malen beter dan bijvoorbeeld een transfer met From2 (kan je vaak bij boeken als je een reis boekt maar na 3 slechte ervaringen regel ik zelf wel mijn transfer) De reis duurt ongeveer een uur, en de bus is een luxe touringcar met airco en vaak gratis wifi.