Vervoer naar Lloret De Mar

hallo iedereen ik zit met een probleempje, ik heb een vlucht naar barcelona geboekt en zoek nu vervoer van de luchthaven naar lloret.
Is er die dit ook al gedaan heeft en me kan vertellen welke bus trein metro etc. ik kan nemen.

alvast bedankt.

Hoi Kim.

Als je overdag vliegt, zal het geen probleem zijn! Je kunt namelijk rechtstreeks van Barcelona met de trein tot aan Blanes en vandaar uit een stukje nog met de bus naar Lloret. Of dat ook rechtstreeks van het vliegveld is, weet ik niet zeker, maar in ieder geval wel vanuit het centrum van Barcelona. Dat moet op het internet toch wel te vinden zijn bij openbaar vervoer vanaf vliegveld Barcelona.

Succes ermee. Mvg. Roanna

heey die vraag heb ik ook al ergens gezet maar kan hem niet meer terug vinden… (ken het progamma niet zo goed nog)

waneer gaat u /jij ik vliet 18 juli of zo van schiphol

Om naar lloret de mar te gaan pak je eerst de trein vanaf vliegveld Barcelona. Op station Barcelona Sants stap je over op Cercanias trein 1 richting Blanes. Alles bij elkaar is het ongeveer 2 uur rijden tot Blanes.
Om in Lloret de Mar te komen, kun je in Malgrat de Mar of Blanes uitstappen en vanaf daar op de bus naar Lloret te stappen.
Succes ermee

hallo wij willen met de bus van loret de mar naar margrat de mar en dan de trein naar bacelonna .
hoe lang duurt de reis en wat kost dit retour gr 1corry1