Hallo,
weet iemand hoe je van Lloret naar Barcelona gaat.
voor school moet ik een trip plannen, en we wouden een dag naar barcelona vanuit Lloret, maar hoe moet je daar heen bus/trein? en hoe duur is dat ongeveer?
Hallo,
weet iemand hoe je van Lloret naar Barcelona gaat.
voor school moet ik een trip plannen, en we wouden een dag naar barcelona vanuit Lloret, maar hoe moet je daar heen bus/trein? en hoe duur is dat ongeveer?
eitje!! gewoon vanaf Lloret met de bus naar het treinstation Blanes… www.renfe.es … vanaf daar de trein naar Plaza Catalunya, Barcelona, kom je rechtstreeks op de Rambals terecht
Kost maar een paar euro!
Succes :zon02:
Oke dankje wel:D;)
kan iemand mij precies vertellen hoe wij van barcelona airport kunnen komen in loret de mar
alvast bedankt
@ Sylvia47
Goedkoopste oplossing is : Met de trein naar Blanes en daar de bus nemen naar Lloret .
Totaal prijs p.p. zal rond de 10 euro zijn !!
Openbaar vervoer is vergeleken met NL veel goedkoper…
kun je ook s,avonds laat en s,morgens vroeg met het openbaar vervoer van barcelona naar loret?
Ik geloof dat de laatste trein ergens rond 23u gaat , anders is de beste maar niet goedkoopste oplossing de taxi…
Voor zover ik hier info heb kunnen vinden liggen de prijzen rond de 80euro…
Met de bus van Lloret de Mar naar Blanes, en dan vanaf Blanes met de trein naar Barcelona Sants, Placa de catalunya of Arc de Triomp (is een halte in de wijk (ciutat vella). En het kost je inderdaar niet veel zo’n reisje.
Groetjes!
hallo ,zijn er ook groepstarieven op de bus en of de trein van lloret naar barcelona?:vak01:
Ik heb niks over groepstarieven gezien !!
Ben zelf afgelopen 20 juli met de trein van Barcelona naar Blanes gegaan en daar de bus naar Lloret .
De trein was 3,40 euro en de bus 1,60 euro .
Dus , dat is geen geld vergeleken met Nederland en het is daar ook veel beter geregeld !!
ok bedankt tis alleszins niet duur dat is waar