Van lloret de mar naar Barcelona

Hallo allemaal
Ik vroeg me af hoe je in Barcelona komt als je in lloret de mar bent ?
En hoe duur het zou zijn met bus en of trein enzovoort.
Alvast bedankt xx

hee,

Het is heel gemakkelijk om van Lloret naar Barcelona te reizen of andersom!
Vorig jaar ben ik zelf van Barca naar Lloret gegaan met de trein.
Het openbaar vervoer is prima geregeld en erg goedkoop!
voor een enkeltje was ik iets van 4 of 5 euro kwijt.
Je kan het best vanaf Lloret een taxi pakken naar blanes toe, en vanaf daar kun je met de trein naar barcelona.
Het nadeel is dat het wel een stoptrein is, en dat bedoel ik echt een stoptrein, want hij stopt bij elke badplaats tot aan barcelona.
Het is wel te doen, en toch ook wel een leuk tripje!

succes.

Hoi ,
weet iemand hoe je het beste van barcelona airport naar lloret de mar kan reizen…?
trein metro bus shuttle bus?? taxi is waarschijnlijk erg duur??!!
En rijden de treinen ook 'savonds? wij landen om 20:55uur is dat nog te doen met het openbaar vervoer?

gr alvast bedankt

Je kan makkelijk met de bus naar Barcelona, daarnaast zijn er alle excursie groepen waar je mee kan gaan. Zeker een aanrader want barcelona is een prachtige stad.

Mocht je weer naar Barcelona willen. Ik weet een site waar je goedkoop een hotel boekt met een korting. 8% Hotels.com 𝗞𝗼𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴𝘀𝗰𝗼𝗱𝗲 & Korting - Oktober 2022 daarnaast zijn er ook andere webshops aan verbonden.

Tussen Lloret en Barcelona rijdt gewoon een streekbus, en die brengt je naar het Noord-Station. Het centrum is op loop afstand. Kost je ongeveer 8 euro voor een retourtje als ik me niet vergis… Tevens kan je bij het busstation met korting een kaartje aanschaffen voor een open bus tour door Barca. Voordeel is dat je iets goedkoper uit bent EN je hoeft niet in Barcelona in de lange rij te gaan staan om een kaartje te kopen bij 1 van de verkopers

Vanaf het vliegveld van Barcelona en van Girona rijden ook bussen. De vertrek tijden van de bussen zijn afgestemd op de aankomst tijden van de vliegtuigen…