Vervoer Penang - Cameron Highlands - KL

Hoi reizigers,

een paar vragen voor de route Penang > Cameron Highlands > KL:

1. Vertrekken er ook minibusjes / busmaatschappijen 's middags ipv in de ochtend vanuit Penang naar de Cameron Highlands?
    De meesten vertrekken om 07u30 en wij zouden graag rond de middag vertrekken zodat we eerst nog wat van Penang kunnen bezien. Ik weet dat de busmaatschappij Kustria of zoiets rond de middag vertrekt, maar deze heeft precies geen al te beste reputatie?

2. Hoe lang op voorhand kan je best je ticket van de Cameron Highlands naar KL boeken? Is een dag op voorhand voldoende? Hier zouden we met Unititi Express gaan. Waar kan je deze tickets boeken?

Bedankt!

Als het goed is moeten er wel bussen in de middag gaan, maar weet niet of die dan rechtstreeks gaan. Ik heb zelf een bus naar Ipoh genomen en vandaar een bus naar CH. De bus van Ipoh was geloof ik om 17u. Rond de feestdagen is het misschien wel verstandig om van tevoren te boeken, maar anders kan je gewoon je busticket kopen vlak voordat je wilt vertrekken.

Hallo Greaea,

bedankt voor je reactie.

Ik heb net gezien dat de busmaatschappij Kesatuan Ekspres 's middags vertrekt, maar is deze betrouwbaar?

Hopelijk kan er iemand zijn ervaringen met deze busmaatschappij delen!

Groetjes

Hallo Kennel,

Voor specifieke vragen over Maleisië kijk ik altijd op www.veelzijdigmaleisië.nl De maker van de site, Ilya, woont al jaren in KL en kan een heleboel info geven. Misschien kent hij die busmaatschappij…

Groeten Nunu

Volgens mij zijn alle busmaatschappijen in Maleisie wel te vertrouwen. Ik heb met verschillende busmaatschappijen gereisd en nooit problemen gehad, volgens mij heb ik ook een keer met Kesatuan gereisd.