Vervoer op Bali

Hallo,

Wij hebben een reis geboekt van 1 t/m 22 oktober en gaan alles zelf regelen. Maar kent iemand een chauffeur of taxibedrijf die ons kan vervoeren op Bali??

Hoor het graag.

BVD

Dave

Ook daar zelf regelen! Je zal niet hoeven zoeken ze vinden jou wel. Overal op elke hoek van de straat kun je een chauffeur regelen! Wel vooraf een prijs afspreken!

klopt op elke hoek van de straat is er wel iemand die je aanspreekt.
ik zelf zou toch iets selectiever te werk gaan. je weet niet of die persoon verzekerd is en/of hij wel een rijbewijs heeft.
ik ken een goede chauffeur-gids met een goede auto met airco spreekt redelijk engels.
als je wilt geef ik je zijn e-mail adres en telf.no.
ongetwijfeld zul je nog meer reacties krijgen veel bezoekers van dit forum willen telf.no. van hun vrienden doorgeven. Dat is alleen maar prettig kun je zelf kiezen wat voor jou het beste is.
gr.emcee

Hallo Bonno,

ben diverse keren in bali geweest en ik heb daar een super chauffeur gehad en goedkoop, rijd voorzichtig en heeft een hele fijne auto.
Zijn naam is madeni maar ze noemen hen bobby hij zit in sanur.
Zijn e mail adres is bobbybalitour@yahoo.com. Tip ga eens naar pemuteran hotel addi assri is geweldig.
Gr cilleke

1 like

Wij hebben excursies gemaakt met Putu. Kijk maar eens op www.balidriver.nl Hele leuke man van 35 met een gezinnetje, rijdt heel voorzichtig en laat je alle mooie plekjes van Bali zien. Hij is naar ons hotel gekomen en toen hebben we rustig bekeken welke tours ons leuk leken, je kunt ook dingen combineren of eigen wensen aangeven. En het kost misschien 10 euro meer dan zelf een auto huren. Mail gerust voor vragen.

kijk even op marktplaats.nl, daar zag ik laatst een balinese chauffeur staan

groet

Geef ff een belletje aan Made +62 123 678 670.

Je kan hem ook mailen op bali_happy2004@yahoo.com.