Hallo, daar ben ik weer. We willen ter plaaste een auto met chauffeur/gids in de arm nemen. Hoe, wat waar en welke kan ik daarvoor nemen en hoe weet je dat die bonafide is?
Greetz,
Frank
Hallo, daar ben ik weer. We willen ter plaaste een auto met chauffeur/gids in de arm nemen. Hoe, wat waar en welke kan ik daarvoor nemen en hoe weet je dat die bonafide is?
Greetz,
Frank
Dat zijn zaken die je altijd via een hotel kan regelen. Op dit forum staan er vele topics over dit onderwerp, met daarin prijzen. kan weinig mis gaan er is een overaanbod.
Wij hebben al heel lang contact met een reisagent op Bali. Uiterst betrouwbaar en tegen redelijke prijzen.
Onze agent laat je meer dan de standaard dingen zien.
Je geeft gewoon op wat je wilt zien en hij maakt het programma. Heel veel succes in het maken van de voorbereidingen en in het kader van het niet plaatsen van advertenties op dit forum is het altijd mogelijk ons privé te mailen op [EMAIL=“p.van.dee@corvandee.nl”]p.van.dee@corvandee.nl.
Hallo luitjes, dank voor jullie input we gaan er rekening mee houden.
Greetz :dag:,
Frank
Wij komen al een aantal jaren op Bali en reizen met een zeer betrouwbare chauffeur. Zijn naam is Putu (zoals velen op Bali). Je kunt hem bellen 00628164716857
Er zijn vele mogelijkheden, wij maken altijd gebruik van Kadek … hij rijdt altijd samen met een nederlandstalige gids.
Info kun je bij mij opvragen, [EMAIL=“baliuniek@baliuniekreizen.nl”]baliuniek@baliuniekreizen.nl
Groet Kees
Wat kost een taxi op bali, voor bijvoorbeeld 10 km?
Bedankt.
Heel makkelijk te vinden op internet m.b.v. Google hoef je echt niet slim voor te zijn en typen kan je Red Snapper is trouwens erg lekker op de B.B.Q. :wub:
blue bird taxi’s hebben een meter.
het nadeel van een taxi nemen voor een enkele reis, is dat het soms lastig is om verrvoer te regelen voor de terugweg. voor afgelegen plekken zou ik dus altijd een taxi huren voor een aantal uur. dit kan al voor 15 euro voor een halve dag, en voor een paar uuurtjes voor nog minder.