Vervoer naar Split - Kroatië

Hey,

ik zoek de beste én goedkoopste manier om tot Split te geraken in juli 2007. Het lijkt momenteel een onmogelijke zaak om een vliegtuigticket onder de 300euro te vinden. Beter blijkbaar om de wagen te nemen. Iemand die hierbij kan helpen en mss andere mogelijkheden weet?

Mail me op prieelke@hotmail.com

Liesl

Heb je al op www.worldticketcenter.nl of op www.tickettracker.nl gekeken? Wat je zou kunnen doen is naar Zagreb vliegen en vandaar uit de bus nemen naar Split. Ik heb gemerkt dat je op de zojuist genoemde sites vaker goedkopere en rechtstreekse vluchten kan vinden dan op sites als www.vliegticket.nl. Of er dan ook eentje tussen zit van onder de 300 euro kan ik je niet garanderen. Busritten daar in Kroatië zijn best betaalbaar. Vorig jaar ben ik op de bonnefooi van Zagreb naar Dubrovnik gegaan en was voor een enkeltje maar 20 euro kwijt. Bustickets zij nook al iets in die richting. Maar je bent dan wel paar uurtjes onderweg met moooie uitzicht op oa Adriatische zee en Kroatisch duizenden eilandjes -> Split-Zagreb is 7 uur, Zagreb-Dubrovnik 12 uur en Dubrovnik-Split 4-5 uur. Annemarie

Je kunt altijd http://www.hitchhikers.org/ proberen. Is volgens mij de goedkoopste manieren (behalve dan echt met de duim langs de weg staan)
Fijne vakantie!

Bij germanwings kun je kijken ongeveer 260.00 vanaf dortmund