vervoer naar Istrië

Na veel zoeken een fantastisch leuk huis gevonden in de buurt van Pula om met onze twee volwassen kinderen en hun vriend(in) op vakantie te gaan van 17 tot 31 juli. Met vier personen rijden we per auto…voor één koppel dachten we vliegtuigtickets te boeken…maar deze blijken heel erg duur te zijn…iemand tips voor tickets of een alternatief om daar te geraken? L4tje

Mag ik vragen bij wie je die vliegticketprijzen hebt opgevraagd? Met Croatian Airlines kan je toch echt voor een goede prijs naar Pula. Let wel dat je steeds met een overstap zit in Zagreb. Hou er ook rekening mee dat er bij Croatian Airlines verschillende Economy tickets zijn waarbij het enige verschil hem zit in de wijziging- en annulatiemogelijkheden. In ieder geval, Pula en Istrië in zijn geheel zijn prachtig!

Je kan ook gewoon met de trein naar Rijeka en vandaar verder met de bus.

Via Peter Langhout Reizen kun je rechtstreeks met de bus naar Pula.
Heeft onze zoon vorig jaar ook gedaan toen wij met de auto gingen.
Was niet duur en goed geregeld.

Succes!!

Ik zou treinen in Kroatië toch zeker niet aanraden… Heb situaties meegemaakt een paar jaar terug waarvan ik niet dacht ze nog konden voorvallen. Vooral in en rond Zagreb is het opletten geblazen. Ik zou gewoon vliegen, lijkt me de veiligste manier en is toch wel goed betaalbaar hoor.

Volgens mij gaat de lijn via Ljubljana direct naar Rijeka.Een vrij korte afstand dus.Niet hetzelfde als Zagreb-Zadar-Split. bvb

Met HLX kun je naar Rijeka (vanaf Keulen) of Ryanair naar Treviso of trieste voor een habbekrats. Kortom opties zat.

wel opletten als je met kroatie airlines vliegt,ik heb een ander forum gevolgd,en blijkbaar zijn ze zo goed als failiet,dus niet te vroeg boeken
groetjes