Vervoer grote groep Jakarta naar hotel

Goedemorgen,

over 2 weken reizen wij met een groep van 11 personen ( 8 volwassenen en 3 kinderen) naar Indonesië om vakantie te vieren. Wij landen op de luchthaven van Jakarta en willen dan 1 dag verblijven in Jakarta. Nu zoeken wij vervoer van de luchthaven naar ons hotel in Jakarta. Daar wij met een grote groep zijn gaat onze voorkeur uit naar een bus waar wij met z’n alle + bagage inpassen.

Mijn vraag is dit makkelijk op het vliegveld zelf te regelen, of is het beter om dit vooraf te regelen zodat er een chauffeur klaar staat als we aankomen. Zo ja, heeft iemand hier ervaring met een goed bedrijf of chauffeur die dit aan kan bieden.

Wat is een beetje een gangbare prijs voor het vervoer met zo’n groep. Het hotel ligt zo’n 3 kwartier rijden van het vliegveld.

bij onze vorige reizen met de zelfde groep naar oa Thailand en Maleisië regelde we het vervoer altijd vooraf aan onze reis gezien de grote van de groep. Echter kan ik nu niet zoveel vinden op het gebied van chauffeurs die dit aan bieden op het internet.

ik hoop dat iemand bruikbare tips heeft.

alvast bedankt en groeten
dennis

Heeft het hotel geen shuttle service?

Ik heb het hotel al een aantal keer een mail gestuurd maar krijg geen reactie van ze. Daarom zoek ik naar alternatieven

Ik hoop dat de reservering bij het hotel wel bevestigd is dan…
Op de luchthaven kan, maar dan betaal je al gauw de hoofdprijs en waarschijnlijk moet je dan 2 minibussen huren.
je zou yogyakarta.nl kunnen proberen. Prive vervoer + chauffeur
succes

Hallo Dennis,

Als je zeker wilt zijn van een bus die groot genoeg is voor jullie allemaal is het beter dit vooraf te boeken. Afhankelijk van hoe je je reis verder in wilt vullen kun je ook een bus met chauffeur voor meerdere dagen huren om verder over Java mee te reizen. Omdat jullie in het hoogseizoen gaan is het dan zeker verstandig vooraf een bus te huren. Mochten jullie hierover meer informatie willen, neem dan contact met mij op.

Sorry, deze reactie is te laat voor Dennis, maar als er anderen zijn die dit lezen en vervoer voor grotere groepen zoeken, misschien is Express Tiara geschikt:

http://www.expressgroup.co.id/expressweb/services/express_premium/arrive_with_prestige