Vervoer --> Cuba?

Hallo,

Ik ben van plan in oktober naar Mexico te gaan en dan de oversteek te maken naar Cuba voor een aantal weken. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het makkelijk om dit ter plekke te regelen? Met boot (bijv vanaf Cancun) of anders met vliegtuig? Wat zijn de kosten en hoe lang duurt het vervoer ongeveer?
Alvast bedankt!!

Hi Sandra,
Er gaat geen ferry service van Cancun of welke andere locatie naar Cuba.
Wel kan je vliegen en moeten kunnen voor ong 400 USD, de vlucht duurt ong 2 uur, andersom van Havana naar Cancun 1 uurtje
Ticket kan je ter plaatse regelen in Cancun, maar ook zijn er zat agents die dit online aanbieden.

Succes
CJ

Hey Junky,

Bedankt voor je snelle reactie! Is die 400 USD voor retourtje? Of enkele vlucht??
En als je dit ter plaatse regelt… kan je dan snel weg? Of is het aan te raden dit langer van te voren te doen? Ik wil nl iem opzoeken in Cuba die er ook niet zo lang verblijft…
Thanks!

Die 400 USD retour is ongeveer Sandra. Met tickets kan de prijs nogal wat wisselen. Ik zou het zeker vantevoren boeken aangezien de prijs op lokatie wel eens een stuk hoger kan zijn ivm Amerikanen die via deze route naar Cuba gaan.