Enkeltje Cuba?

Hola!

Uit voorgaande berichten begreep ik dat het niet moeilijk is om met een enkele reis-ticket cuba binnen te komen?? Een uitvlucht-ticket naar ieder ander land zou voldende zijn. Weet iemand daar meer van? In januari wil ik een paar weken naar cuba, om vanuit daar door te reizen naar mexico.
Ik had al gezien dat een enkeltje madrid-havana niet zo duur is, maar heeft iemand nog handige tips voor mij om voordelig naar cuba te vliegen/er te verblijven?

Bedankt,

Elfi

Elfi, als je zorgt dat je een uitreisticket hebt naar Mexico voordat je Cuba binnenkomt is er helemaal geen probleem. Naar Cuba gaat het voordeligst met Martinair of via Jetfly, maar zoek gewoon even rond op internet. Als je zegt dat Iberia MAD-HAV al niet duur is, dan zou ik die gewoon gebruiken. Te verblijven gaat het voordeligst en het leukst in Casas Particulares. Succes!

Hoi Elfi!

Kijk gewoon even bij de aanbieders van vliegtickets hier op wereldwijzer als je de prijzen wilt vergelijken. Betaal niet teveel :wink:

hey

Ben al 1 week op cuba en vloog spotgoedkoop met jetairfly naar varadero.

Op de luchthaven vragen ze niks, geen retourticket of bewijs van hotelreservatie, op 1 menuut krijg je je stempel en mag je door.

Geniet van Cuba want het is geweldig, vooral Santiago de Cuba.

Weet iemand of t ook mogelijk is om, apart van een retour ticket Havana met Martinair, ook een enkeltje Holguin- Havana te kopen? Dus al vanuit Nederland.
(Met Arke.nl komt t volgens mij wat duurder uit)

groeten

Hoi Minoes,

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik meen me te herinneren dat Cuba Junky dat aanbiedt, zie HIER zijn site. Het is overigens wel aan te raden om dat ticket op voorhand te kopen. Soms kan het ineens heel moeilijk zijn aan een ticket te komen. Soms ook niet, maar je zal het maar net treffen dat het wél moeilijk is…

Liefs,
Carolina