Op zoek naar vlucht in juli....

Hallo,

Sinds een aantal weken zijn mijn vriend en ik eruit dat we deze zomer graag naar Cuba zouden willen. Ik ben ook al een aantal weken aan het zoeken naar tickets (tegen acceptabele prijs), maar kom nog niet echt leuke aanbiedingen tegen. We willen weg vanaf 16 juli en 3 weken op Cuba rondtrekken. Heeft iemand een goede tip waar ik een ticket kan boeken?
De site van CubaJet geeft telkens weer dat er geen plek is en ook het boeken vanuit Spanje valt qua prijs tegen (boven 1000 euro per ticket).
Dus ik zou erg graag tips ontvangen van ervaren (Cuba)-reizigers

Alvast bedankt!:zon02:

Groeten, Mariska

Martinair is € 1046,- voor 1 persoon retour. Het is inderdaad zeer prijzig.
Misschien moet je richting een locatie kijken die er dicht bij ligt en vandaar een korte vlucht naar Havana maken.

Of als je iets schuift met de data (20 juli heen, 20 augustus retour) heeft Martinair nog tickets beschikbaar voor 987 euro inclusief luchthavenbelasting, exclusief eventuele boekingskosten.

Kijk eens op www.vliegtickets.nl

Arkefy van af 931 retour p.p

www.arkefly.nl

Zal niet meevallen om voor die periode een actieprijs te vinden maar
probeer eens op www.thomascook.be of www.jetairfly.be (vliegen allebei vanaf Brussel naar Varadero)(jetair stunt met enige regelmaat met tickets onder 300 euro)
of op www.ltur.com (ltu stunt deze maand met retourprijzen vanaf 269€)

Succes

Hee, ik heb een vlucht gevonden voor 424,- bij Virgin Atlantic.
Probeer eens niet vanuit Adam te vliegen, maar vanuit Londen, dat scheelt stuk-ken. Ik ga wel meer dan twee maanden, dus wellicht scheelt dat.

Succes!

Heb nog es gecheckt en het is 550 pond in juli, dus ongeveer hetzelfde in euros met die belachelijke wisselkoers. Boeken dus!

Ik ga wel meer dan twee maanden,

Zul je toch tussentijds een keer een dagje uit Cuba wegmoeten ivm geldigheid visum

Si yo se…twee maanden max helaas, morgen naar R’dam voor de details…

Probeer eens Air Berlin. Ik vlieg op 16 juli vanaf Dusseldorf met Air Berlin naar Varadero voor 900 euro. Heb niet veel goedkopers kunnen vinden. Succes!
MH