hallo allemaal, wil begin december naar cuba, ben er al enkele malen geweest, vooral santiago ken ik goed, dan havanna. verder vond ik las tunas verranssend en ben 2 maal met een huur auto het hele eiland rond gereden.
mis het land,voelde me de eerste keer gelijk thuis toen ik er was.
wat zijn de opties qua vliegen, heb me nooit echt verdiept in de prijzen van het vliegen, neem aan dat er wel iemand onder jullie is die de goedkoopst tickets weet te vinden. wie kan(wil)me tippen? wil begin december weg en begin januari terug.
wie o wie kan me ff helpen? mucho gracias amigo’s
Hoi,
Ik ben ook benieuwd naar prijzen. Ik weet dat Martinair er op vliegt. Ik wil volgend jaar december afreizen naar Cuba, dus mocht iemand een site weten, dan ben ik reuze geinteresseerd.
Groet Karin
Hoi Loek,
Ik hoop dat je een hele goede reis gehad hebt. Het spijt met dat ik niet eerder gereageerd heb, deze mail is me geheel ontgaan…
Wil nu graag toch nog even een reactie plaatsen. Het lastige aan Cuba tickets is, dat er nog steeds niet al te veel vluchten op Cuba gaan. Zelf kijk ik altijd op de site van Skybreakers en/of die van Cuba Junky. Dan kun je een behoorlijk goede vergelijking maken.
Liefs,
Carolina
Hallo Karin (en iedereen die hevig op zoek is naar een goedkope ticket)
Ik ben van mening dat je niet alleen op de online verkoop moet afgaan.
een reisbureau kan vaak ook goede deals voor je sluiten, incl hotel en visum.
Familie van mij heeft +/- 1650,- voor twee tickets retour + twee nachten hotel Havana en visum betaald, en dan nog eens terug vanaf Holguin.
Gewoon een reisbureau dit laten uitzoeken, die hebben vaak meer mogelijkheden dan ze op internet aanbieden. Bovendien willen ze verkopen, dus doen ze hun uiterste best om de voordeligste deal voor je te sluiten.
Zij vlogen met Arke fly.
En dan ook nog heen op Varadero en terug op Holguin
Op dit moment is er ook een reisbureau bezig voor me.
Ik heb gezegd +/- 1700,- dit voor twee pers incl. hotel en visum.
Dus naar mijn idee hoef je nooit meer te betalen dan 850,- incl. twee overnachtingen en visum.
Succes !
Okmer