Ik ben op zoek naar tips voor vliegtickets naar Cuba. We zijn flexibel wat betreft de luchthaven van vertrek (Amsterdam, Keulen, Brussel, etc), alsook tav de bestemming. Periode van vertrek rond 23 december, retour rond 6 januari.
Ik heb al veel vergelijkingssites (van vliegtickets.nl tot wtc) en luchtvaarmaatschappijen geprobeerd , maar meestal liggen de prijzen boven de 1200 euro.
Hartelijk welkom op het Cuba Forum van Wereldwijzer.
Het is geen gemakkelijke periode om zeer voordelige tickets te zoeken, zoals CJ ook al zei. Martinair vliegt inderdaad voor 1200 Euro of meer zelf, afhankelijk van de data die je kiest.
L’Tur heeft misschien nog interessante aanbiedingen, incl. hotel.
Kijk ook eens op Skybreakers. Zij hebben een heel goed systeem van zoeken op verschillende plaatsen. Wat ik meestal doe is een mailtje sturen t.a.v. Jeroen (dat is dé Cuba freak van Skybreakers). Zeg hem van waar je zou willen vertrekken (bijv: A’dam, Brussel of Düsseldorf) en waar naartoe. Hij kan je dan vaak inderdaad de meest gunstige opties geven.
Als je Jeroen mailt, laat hem dan even weten dat je zijn gegevens via mij gekregen hebt, okay? En doe hem de groeten! Het emailadres van Skybreakers is: [EMAIL=“info@skybreakers.nl”]info@skybreakers.nl, dat van Jeroen: jeroen@skybreakers.nl.
Succes met het vinden van een geschikte reis! Laat je het ons even weten als je iets gevonden hebt?!
Ik zou zeggen; kijk eens op www.jetairfly.be ware het niet dat hun vluchten vanaf half december naar Varadero al vol zitten. En aan alleen een retourvlucht op 6 januari van Varadero naar Brussel a 519,99 heb je ook zo weinig…
Vreemd Prophet, op de website staan onder ‘promoties’ nog steeds tickets aangeboden (én beschikbaar) voor dezelfde data voor €.399,98 retour p.p. all in.
Heb onlangs geboekt voor 19 sept-3 okt. Die gaven ze zelfs weg voor net geen €.280 retour all in
Volgens mij stonden die ‘promoties’ -zoals zij ze daar noemen- in februari ook nog niet op hun website. Maar die €600 is op zich ook al behoorlijk scherp. Zag op het schema voor komende winter dat ook bij Jetair de prijzen flink gaan stijgen, benieuwd of er dan nog zulke ‘promoties’ in het verschiet liggen.
Jij kunt alvast gaan aftellen, Prophet… :vak01: