Van Cuba naar Jamaica

Goedendag,

Mijn vriendin en ik gaan van het voorjaar een maand naar Cuba, nu is het plan van west naar oost over land te reizen, En daarbij even Jamaica aan te doen voor een dag of vier.
Nu kom ik er op internet niet helemaal uit wat de opties zijn, ik las over prive boten maar dat zie ik niet helemaal zitten.
Ook kwam ik iets tegen over het vliegmaatschappijtje Jamaica air shuttle service, die met kleine propellor toestellen vloog voor een kleine prijs.
Alleen is dit failliet. (mij lijkt dit overigens geweldig)

Weten jullie meer? of hebben jullie andere ideeen?

Alvast bedankt

Peter en Lisa

De Cubaanse luchtvaartmaatschappij Aerogaviota vliegt op Jamaica.
Vanuit Havana naar Kingston via Santiago de Cuba, of rechtstreeks, in één uur, vanuit Santiago de Cuba. Tweemaal per week, op maandag en vrijdag.

Ook Cayman Airways (via Grand Cayman) en Copa Airlines (via Panama City) vliegen tussen beide landen. Met stop-over dus en uiteraard een langere reistijd.

Meer info o.m. via onderliggende link.

Hallo!

Hardstikke bedankt voor de info, al schrik ik wel enorm van de prijzen.
2 retourtjes van een uurtje vliegen 700 euro? Lijkt mij behoorlijk aan de prijs.
Zijn er eventueel ook goedkopere alternatieven?

Peter

Helaas …
Aerogaviota vliegt op woensdag ook vanuit Holguin naar Montego Bay, maar dit is amper goedkoper (320 € voor een retourtje).

Enkele jaren geleden heb ik wel ter plaatse in Cuba enkele domestic flights gekocht en dat was toen beduidend goedkoper dan vooraf boeken vanuit Europa. Of dit vandaag nog het geval is en ook geldt voor vluchten naar Jamaica ? Geen idee.

Hallo,
In januari ben ik op vakantie in cuba geweest, bij thuiskomst bleek ik nog 75 coc te hebben, is 66€ waard, voor 50€ mag u ze kopen,
Groet
T Gerritsen 0641119104