Vertrekken: Down Under

Wie heeft ervaringen met emigreren en wil deze graag delen?

Wij (beiden 21)willen verhuizen zij is nog bezig met de laatste lootjes tot haar school diploma’s.

En willen dus naar Australie, maar hoe zet je zoiets concreet op papier, en welke stappen moet je volgen.
Vaak lees of zie je wat maar daar heb je ook niet alles aan.

wie kan ons helpen met de eerste stappen voor te lichten, zodra wij weten of het haalbaar is en waar we rekening mee moeten houden enzo kunnen we pas definitief besluiten:AUSTRALIA

ik hoop graag op reacties, ook op mijn prive E-mail (corvettelegend@hotmail.com)

wel is een hele rompslomp mij neef is al een tijd bezig en komt dit jaar naar brisbane area maar ze zijn erg lang bezig geweest !

moet allerlei dingen gechecked worden /papieren /dimplomá die moeten worden omgezet je moet bepaald inkomen hebben en aan bepaalde voorwaarden doen een goed begin is contact opnemen met de ambassade !!!

http://www.australian-embassy.de/visa/visas/holiday/417.html

succes ermee !! ik zit hier al een tijdje en zou het niet erg vilden om hier down under te blijven !

Volgens mij kunt je de visums enzo het beste opbouwen, eerst vakantie, dan werk, dan later permanent.

Die permanente procedure schijnt echt heel lang te zijn, een Amerikaanse leraar op school hier heeft 6 maand moeten wachten op visum om hier te werken, geloof ik.