vertrek naar Tunesie

Ik heb al een paar dingen gelezen hier maar heb toch nog een paar vragen.

Mijn man is half Tunesisch, half Iers gewoon in Nl geboren. Zijn ouders hebben een huis vlak bij Monastir. Nu willen wij daar voor minstens een jaar heen.

Is dat te doen qua werk? Een huis hebben we al, dat scheelt een stuk.
Maar er zal toch geld verdiend moeten worden. Ik kan evt op een Internationale school gaan werken, ben nl leerkracht.

Mijn man’s familie woont daar dus die kunnen ons daar evt nog helpen.

ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes Eva

Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik denk dat het eraan ligt wat voor beroep je man heeft.
Waar ik me wel over verbaasde is dat als je man hier in Nederland is geboren toch ervoor kiest om in Tunesie te gaan wonen.
Nou als jullie gaan lijkt het me heel leuk als je een blog bijhoudt met alles wat je daar beleeft of tegenaan loopt :hihi:
Je hebt hier al in ieder geval een fan die alles wil lezen :dag:

Veel succes in ieder geval!!

Het is niet zo dat we voorgoed naar Tunesie willen. Eigenlijk willen we er met voldoende geld heen, zodat we een jaar kunnen genieten. Mijn man is absoluut niet Arabisch en we willen er heen omdat we wat anders willen en gewoon om lekker te genieten. Het scheelt al dat we een heel groot huis met zwembad hebben, dus het begin is goed!

Ohw wat ideaal een huis met zwembad :smile:
Nou heerlijk lijkt me dat hoor, lekker een jaar daar verblijven. Ik wens je veel plezier en succes!
En wie weet als het lukt met werk en zo blijf je misschien wel langer hangen :wink:
Ik zou zo met je willen ruilen !