Vertaling gevraagd

Hi,
Zou je onderstaande tekst voor me kunnen vertalen a.u.b.

sence ben kötü birisi olabilirmiyim? beni yanlış tanımana üzüldüm

okey o zaman nasılsın ben seni kötü tanıyamam sen benim için değerlisin ve ölene kadar da öyle olacaksın ben senin sempatini yüreğini sevdim eva önemli olan da o gerisi hiç önemli deyil öptüm bye

Thanx:dag:

sence ben kötü birisi olabilirmiyim? beni yanlış tanımana üzüldüm
kan ik volgens jou een slecht persoon zijn? het spijt me dat je me verkeerd hebt leren kennen.

okey o zaman nasılsın ben seni kötü tanıyamam sen benim için değerlisin ve ölene kadar da öyle olacaksın ben senin sempatini yüreğini sevdim eva önemli olan da o gerisi hiç önemli deyil öptüm bye
Oke in dat geval, hoe is het met je? Ik leer jou niet slecht kennen. Jij bent voor mij waardevol en dat zal je zijn tot de dood. Ik hou van je sympathie en je hart eva en dat is belangrijk, de rest is helemaal niet belangrijk. Ik heb je gekust. bye.

(als er fouten in zitten, please verbeter me, ik leer nog :wink: )

Heel erg bedankt.
Kan jij ook het volgende voor me vertalen??

eva seni anlamadım ben canım yaaa ne yazıyorsun anlasılmıyor cnm yaaa olsun sen benim senden uzak olmamı istiyorsun? neden?

eva seni anlamadım ben canım yaaa ne yazıyorsun anlasılmıyor cnm yaaa olsun sen benim senden uzak olmamı istiyorsun? neden?
eva ik heb je niet begrepen schatje yaaa. wat schrijf je. het wordt niet duidelijk. schatje jaa. Maakt niet uit, wil je mij ver van jou hebben? waarom?