verschil nissan / toyota single cab? Ervaring met drivesouthafrica?

We willen een 4x4 met daktent voor een reis van drie weken in Namibië boeken. We gaan al in juni, dus moeten een beetje opschieten :). Nou komen we er niet echt uit wat nou het verschil is tussen de nissan single cab en de toyota hillux single cab. Behalve dat de toyota iets duurder is.

Heeft er iemand ervaringen met huren via/van drivesouthafrica?

Ik heb geen ervaring met Drivesouthafrica (alleen ervaring met Bushtrackers), maar er zijn tientallen organisaties en op internet zijn er ongetwijfeld genoeg reviews te vinden. Daarnaast kan ik alleen spreken over mijn ervaring met Toyota (Hilux Double Cab). Dit was een ideale auto die ons door heel Botswana heeft gebracht zonder ook maar 1 keer vast te zitten. Je ziet de meeste mensen in een Toyota Hilux rijden, dus dit is in ieder geval de meest gebruikte auto. Wat natuurlijk niks wil zeggen over het feit of het ook de beste is.

Ik zie wel dat je uitgaat van een single cab. Als ik jullie was zou ik die paar euro meer uitgeven voor een double cab. Het is ideaal als je op de achterbank je camera neer kan leggen evenals andere dingen waar je snel bij wilt kunnen. Anders moet je alles op schoot houden. Vergis je er niet in hoe enorm stoffig het wordt in de achterbak. Als je dan wat dingen op de achterbank kwijt kunt dan is dat ideaal.

Veel plezier in ieder geval!