Wij zijn op wereldreis en de volgende stop wordt Sri Lanka. Nu ben ik aan het kijken voor vliegtickets en het valt mij op dat vliegtickets vanuit Sri Lanka bijna twee keer zo duur zijn ten opzichte van de vlucht er naar toe. Ik heb via skyscanner echt alles geprobeerd, vooral met flexibel zoeken en open data, maar het lijkt allemaal niet uit te maken. Heeft iemand enig idee waar dit mee te maken heeft? Verder lees ik dat het vliegveld van Colombo momenteel aan het verbouwen is, hoeveel last heb je daar van als je er heen vliegt of Colombo als vertrekpunt pakt?
Hoi Rieneke,
Klopt helaas, heeft gevarieerd over de tijd. Naar SL toe moet men blijkbaar concurreren met andere bestemmingen voor o.a. Indiase toeristen, en vanuit SL is er minder concurrentie.
Vliegveld is tot 6 april overdag (8 uur lang) dicht en daardoor 's nachts iets drukker, maar vluchttijden zijn er allemaal op aangepast dus geen grote issues.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Ah, heeft het daar mee te maken. Dat verklaard een hele hoop. En nou snap ik tenminste ook waarom ik met air asia alleen maar een goedkope vlucht krijg die s avonds om 10 uur aankomt. Je moet er wat voor over hebben ![]()
Sent from my SM-G850F using Wereldwijzer mobile app