Ervaringen SriLankan Airlines

Wij zijn van plan om komende zomervakantie naar Sri Lanka te gaan met onze drie kinderen (10, 8 en 6 jaar oud)
Om de kosten in de hand te houden willen we graag zelf een ticket boeken en zelf alles ter plaatse te regelen en te organiseren. Dat hebben we vorig jaar ook gedaan in Marokko en dat is ons goed bevallen. Meer flexibiliteit.
Vinden het prettiger een local wat extra’s te geven ipv de hoofdprijs te moeten betalen aan een reisorganisatie.

Nu heb ik gezien dat SriLankan Airlines vanaf Frankfurt rechtstreeks vliegt naar Colombo. Lekker eind van de middag vertrekken, begin volgende ochtend daar landen. Retour idem. Eind van de avond vertrekken, aankomst volgende ochtend.
Dit lijkt ons een stuk relaxter dan ergens in het midden oosten een overstap te maken, scheelt ook een hoop reistijd.

Vraag is, wat is jullie ervaring met deze maatschappij. Is het een betrouwbare maatschappij.

Hoi hoi,

Niet slecht als je een lage prijs kunt krijgen. San heeft er mei weer mee gevlogen en hoewel het deze keer de bijnaam “UL = Usually Late” niet waarmaakte waren de vliegtuigen, stoelen etc. nog even gammel. Lees maar op

Maar qua veiligheid en vriendelijke staf geen problemen.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Wij zijn dit jaar met Sri Lanka Airlines vanaf Frankfurt naar Colombo gevlogen en ik was daar heel tevreden over. Het vliegtuig was misschien niet het meest recentste maar voor de rest was de service ok. We zijn teruggekeerd met Etihad via Abu Dhabi. Ik moet wel zeggen dat het vliegtuig van Etihad mooier was en comfortabeler.
Ik denk dat je je vooral moet laten leiden door de prijzen, zeker als de verschillen groot zijn.
Wat betreft het alles ter plaatse regelen ben ik er niet zo zeker van dat het goedkoper zal zijn om alles zelf ter plaatse te regelen. Als je bij mensen thuis wil gaan slapen misschien wel maar als je van plan bent om in middenklassehotels te slapen en met de taxi te reizen, dan ben ik bijna zeker dat het niet zo is. De prijzen van de hotels durven tegen te vallen en taxi’s op langere afstand zijn niet goedkoop want ze moeten bijna altijd leeg terugrijden.