Verscheping auto in Container van Kaapstad naar Argentinie

Een paar maanden geleden hebben we onze auto verscheept van Kaapstad naar Buenos Aires in een Open Top Container vanwege de hoogte. In de bijlage het verslag (in het engels).

1 like

Dank voor de uitgebreide informatie. Wij vertrekken dit jaar voor een reis vanuit Nederland naar Kaapstad en willen dan de auto laten verschepen naar Dubai. Weet jij toevallig of er ook schepen in Kaapstad arriveren die die kant opgaan? Het is vrij lastig te vinden op internet!

Groet Nathalie en Kees

Hallo Nathalie en Kees,
Helaas weet ik niet of er van Kaapstad een schip naar Dubai gaat. Je kan het de Agent in Kaapstad vragen die ik in het bericht genoend heb…
De grootste haven van Zuid Afrika is Durban, daar vandaan gaan zeker schepen naar Dubai.
Succes, Klaas

Hoe gaan jullie naar Kaapstad, via de oost of west route? Wij zijn via de oost route gekomen, misschien heb je wat aan informatie die we in engels en/of duits opgeschreven hebben… Als jullie interesse hebben laat dan je emailadres weten. Ook heb ik nog enkele andere adressen van Agenten in ZA. Ik ben niet te vaak online, onderweg is dat soms lastig, dus het kan even duren… Gr. Klaas

Hoi Klaas,

Aan de westkust hebben we al een aantal landen bekeken dus we zullen via de oostkust naar Kaapstad gaan. Alle informatie is natuurlijk welkom, super dank daarvoor! Mailadres is: keesnathalie@gmail.com

Goede reis en groeten vanuit een koud Nederland!
Nathalie

Hallo Wamky,mooie camper! Mochten jullie een gratis kampeerplekje zoeken in zuid Brazilie dan zijn jullie van harte welkom bij ons in Bombinhas, Santa Catarina (ca 60 km noord van Florianopolis). Alleen zijn we zelf met onze camper op reis van 15 mei tot 15 augustus.
Groet, Marcel

Bedankt voor de uitnodiging! In September beginnen we in Uruguay aan de rit omhoog langs de kust van Brasilie… We laten weten als we in de buurt zijn. Groetjes Klaas en Willi.

Prima!
Groeten, Marcel