Dag medereizigers 
Mijn vriend en ik zijn van plan om 1 oktober een geweldige Afrika-trip naar Kaapstad te maken met onze bijna aangeschafte landcruiser HJ60. We zijn nog in dubio of we de noord-afrikaanse landen mee pakken, of dat we de auto verschepen naar Tanzania en vanuit daar starten met onze trip naar Kaapstad.
Volgens mij moet verscheping naar dar es salaam mogelijk zijn maar ik kan nog geen concrete info vinden. Heeft iemand hier ervaring mee/ tips voor?
Hartelijke groet,
Marloes
(overigens, ervaringen over reizen door de noordafrikaanse landen (egypte, sudan en ethiopie) ook van harte welkom!
Hallo Marloes,
Ik en mijn vriend zijn in februari vertrokken vanuit België richting Zuid-Afrika.
Op de moment zijn we in Uganda.
Wij hadden het geluk om vanuit Turkije naar Egypte te geraken, maar we hoorde van andere reizigers dat die boot nu gesloten is.
Ik weet niet precies wat de andere mogelijkheden zijn, maar als je hem zou verschepen, denk ik dat je hem wel tot Kenia kan verschepen.
Als je wil, neem gerust een kijkje op onze website www.waarisworteltje.be
We zijn momenteel volop bezig met ‘The traller’ pagina te updaten, hier proberen we tips en kampings ect neer te schrijven voor andere overlanders.
Mocht je vragen hebben, mail me gerust! (op de website vindt je een link)
Groetjes,
Eef