Verrassing voor ouders... Australië?

Hallo iedereen,

Ik hoop hier wat meningen tegen te komen over een onderwerp wat al een aantal jaren in mijn hoofd rondspookt.

Om het hele verhaal uit te leggen. Mijn moeder heeft toen ze jong was een half jaar in Australië gewoond wat een onvergetenlijke indruk op haar heeft achter gelaten. Inmiddels zijn we tig jaar verder en zijn mijn beide ouders 60. Hoewel mijn moeder heel graag nog eens terug zou gaan naar Australië blijft mijn vader het liefst in zijn eigen bedje slapen, ik heb zelf het idee dat mn moeder de hoop als heeft opgegeven voor zo’n vakantie. Ze zijn een aantal jaren geleden toch op vakantie geweest naar oa. zuid afrika en sri lanka maar dat was het dan ook. Nu zijn ze beiden nog kern gezond maar over 5 of 10 jaar kan alles weer veranderd zijn natuurlijk daarom zat ik zelf te denken. Misschien is het mogelijk om (een deel van) de reis aan te bieden als kado. Mijn moeder kan gelukkig goed engels en mn vader niet dus ze met zn tweeën in een kamper stoppen lijkt me geen goed plan. Iets wat georganiseerd is lijkt me dan veel beter en dan is het beste natuurlijk ook nog met een NL begeleiding, aangezien ze beide van het ‘platte land’ komen is dat misschien iets om ook in gedachten te houden.
Voordat ik de welbekende reisboeken er op na sla dacht ik hier eens de meningen te peilen over waar ik het beste op kan letten en misschien dat er mensen zijn die zeggen dat moet je echt doen of waarom juist niet. Misschien zelfs tips over bepaalde (georganiseerde) reizen?
Gelukkig is geld niet een probleem eerder de koudwatervrees van mn vader :slight_smile:
Ik hoor graag jullie reacties,

Groeten Peter

Hallo,

Ik vond deze url op internet misschien heb je hier wat aan Rondreis Australië » Individuele Rondreizen Op Maat | Riksja Australië
Australie is zeer makkelijk om door heen te reizen en de mensen zijn zeer makkelijk in omgang. Ik zou inderdaad georganiseerd gaan en dan meer voor je vader dan voor je moeder.
Dit bedrijf doet ook reizen voor 2 personen misschien vind je vader dat prettiger.

Bedankt, ik zal eens rondkijken maar ziet er goed uit :slight_smile:

Groeten Peter