Ik wil dit pakket ook wel winnen want aangezien ik met mijn smartphone altijd en overal mijn mails wil bekijken alsook internetten wil ik volop beveiligd zijn.En met de vakantie in het vooruitzicht is het dubbel opletten met internetten in het buitenland.Zou dus een welgekomen Sinterklaasgeschenk zijn.
Kaspersky bied een hoge bescherming zowel antivirus als antimalware.
Omdat wij verschillende PC’s en 1 ipad hebben zou dit ideaal zijn als beveiliging op al de apparaten !
Op reis zouden wij dan ook beschermd zijn, het zou reuze zijn als we dit zouden winnen,
groetjes…
Hallo iedereen, ik kom net uit een relatie en hij heeft mijn bankrekening leeggehaald inclusief mijn spaarrekeningen… Ik eet nu elke dag loempia’s van 90 cent en drink water. Overdag eet ik niets.
Het geld had ik nodig voor verhuizen, omdat ik ben weggepest uit mijn thuisdorp.
Ik zit nu dus in een nogal leeg appartementje, zonder gordijnen en dergelijke.
Vriendelijke groeten, Linda
Wat geweldig dat kaspersky internet security wordt verloot. Ik heb me ook vaak afgevraagd als ik ik mijn tablet gebruik of die wel veilig was., gezien ik regelmatig in het buitenland ben. Dit zou een geweldig sinterklaas- kerstgeschenk zijn.