Ga veilig op reis met je laptop, tablet en smartphone. We mogen van Kaspersky 2x de Kaspersky Internet Security – Multi-Device t.w.v. 69,95 euro weggeven aan de forumleden van Wereldwijzer Reisforums! Kaspersky Internet Security – Multi-Device is een jaar geldig en kun je op 3 apparaten installeren.
Meedoen is erg eenvoudig: bekijk Kaspersky Internet Security – Multi-Device op www.kaspersky.com/nl/multi-device-security en vertel vervolgens hieronder waarom jij dit product zou moeten winnen. Je kunt meedoen tot en met 17 november 2013.
Kaspersky Internet Security – Multi-Device
Kaspersky Internet Security – Multi-Device is de beveiligingsoplossing voor de beveiliging van vrijwel elke combinatie van pc’s, Macs, Android-smartphones en Android-tablets met één licentie.
Tegenwoordig gebruik ik mijn mobiele apparaten (laptop, smartphone en tablet) voor steeds meer dingen. Waar je de telefoon voorheen alleen gebruikte om te bellen en te smsen, is het nu een ware kleine computer geworden.
Ik gebruik hem om te bankieren, aankopen te doen op internet, de sociale netwerken bijhouden, noem maar op. Ook de tablet wordt veelvuldig ingezet om te bankieren, spelletjes te spelen en te surfen op het net.
Met alle fishing, ddos en andere hack praktijken die tegenwoordig steeds meer en meer voor te lijken komen, is een beveiliging voor meerdere apparaten, zoals Kaspersky Multi Device, zo goed als onmisbaar geworden.
Apparaten zijn op reis nog kwetsbaarder dan thuis, door het gebruik van openbare wifi netwerken.
Voor onze geplande Dubai reis, maar vooral voor een goede beveiliging en bescherming van mijn apparatuur thuis, op reis, waar dan ook ter wereld, zou ik deze Kaspersky Multi Device Internet Security graag willen winnen
Fijn als ik dit internet security programma gratis op mijn nieuwe pc zou kunnen installeren en dat ik nu ook mijn ipad 4 hiermee kan beveiligen. Deze maand loopt juist mijn avira abonnement af en zou ik tot verlenging hiervan moeten overgaan. Geweldig, indien ik nu met Kasperky meerdere computers zou kunnen beveiligen tegen indringers en ongewenste schadelijke effecten.
Lijkt me geweldig, daar wij wegens de veiligheid onze computer of pad niet meenemen, maar als wij dit zou winnen kan de IPad en I phones wel mee op onze vakantie naar Australie!! lekker makkelijk en Veilig!
Ik zou dit Kaspersky Internet Security programma graag willen winnen. Niet voor mezelf; als ik mooie reizen kan betalen, kan ik ook het luttele bedrag van € 69,95 nog wel ophoesten. In mijn werk (maatschappelijk werk) maak ik veel mensen mee die géén of een ondeugdelijke beveiliging op hun pc hebben, met soms alle nare en dure gevolgen van dien. Voor een cliënte van mij zou ik deze prijs willen winnen, want van haar weet ik dat ze dit bedrag heel hard nodig heeft voor andere dingen.
Deze prijs zou ook mij natuurlijk goed uitkomen omdat ik heel vaak op internet op zoek ben naar reisinformatie, forums, en allerlei bevinden van reizigers die hun reisverhalen doen. Natuurlijk niet enkel om deze reden want in dit digitale/mobiele tijdperk is een goede bescherming uiteraard een must. Straks vertrekken we op rondreis naar Sri Lanka en een optimale beveiliging & bescherming is noodzakelijk om met volle teugen te kunnen genieten van onze reis en met volle vertrouwen op het internet te kunnen navigeren. Daarom dus…
Als je regelmatig met je apparaten gebruik maakt van WIFI in het buitenland weet je niet wat er allemaal “achter de schermen” gebeurt.
Met Kaspersky Internet Security ben je in ieder geval beschermt . en kun je gerust genieten van je reizen
Onder het Motto ‘Ga veilig op reis met je Laptop,tablet en smartphone’ zou de prijs bij ons op het juiste tijdstip van pas komen. Wij (ruim60+) gaan in januari 2014 voor het eerst 3 maanden rondreizen in Azie. Actuele informatie ter plekke via laptop/Notebook of Ipad is dan onontbeerlijk. Als e.e.a. dan ook nog goed beveiligd kan zijn met Kaspersky Internet Security kunnen we onze reis met een gerust hart beginnen.En nu Maar hopen!!
Brucew
Omdat ik nooit iets win en mijn geloof in dergelijke wedstrijden en bij uitbreiding de hele mensheid dreig te verliezen en dat is erger dan het verlies van de data op je pc zodat …in mijn geval het goede lot zou bewijzen dat het multidivice zelfs voor meer dan de 3 ‘apparaten’ van nut kan zijn waarbij deze vierde ‘applicatie’ op mijn persoonlijke mood zelfs een onbeperkte geldigheid heeft…zodat Kaspersky Internet Securiry mijn reizen een compleet goed gevoel geeft
Ga veilig op reis met je laptop, tablet en smartphone. We mogen van Kaspersky 2x de Kaspersky Internet Security – Multi-Device t.w.v. 69,95 euro weggeven aan de forumleden van Wereldwijzer Reisforums! Kaspersky Internet Security – Multi-Device is een jaar geldig en kun je op 3 apparaten installeren.
Meedoen is erg eenvoudig: bekijk Kaspersky Internet Security – Multi-Device op www.kaspersky.com/nl/multi-device-security en vertel vervolgens hieronder waarom jij dit product zou moeten winnen. Je kunt meedoen tot en met 17 november 2013.
Ik zou de Kaspersky Internet Security – Multi-Device heel graag willen winnen daar ik in januari naar spanje ga naar een revalidatie centrum om daar te revalideren en wil mijn tablet graag goed beveiligen dus hoop om en licentie te winnen
Ik zou de Kaspersky Internet Security – Multi-Device heel graag willen winnen daar ik in januari naar spanje ga naar een revalidatie centrum om daar te revalideren en wil mijn tablet graag goed beveiligen dus hoop om en licentie te winnen
Hiermee zou ik heel, héél blij zijn! Ik woon in Kenia, waar ik internetten vooral in een internetcafé doe. Vaak neem ik mijn laptop mee en verbind ik me daar met het netwerk, wat helaas vaak niet beveiligd is, dus ik loop nogal wat risico. Die €69,95 is voor ons een maandsalaris, dus helaas niet te betalen…
Het zou een geweldige hulp op reis zijn indien ik met mijn tabletje veilig zou kunnen surfen en online banking zou kunnen realiseren zonder bang hoeven te zijn voor hackers en andere malwaretoestanden!
Het geeft natuurlijk een heel veilig gevoel als wij in juli 2014 naar Borneo op vakantie gaan en dan met onze I-pad met een rustig gevoel heerlijk met onze zoon die thuis blijft kunnen kletsen.
Ik ga ervoor! Elles.