Ik ga regelmatig op reis en neem mijn laptop, tablet enof smartphone dan mee. Met de beveiliging van Kaspersky geeft mij dat toch een veilig en prettig gevoel.
Heel fijn als ik er een zou winnen! Jose
Ik ga regelmatig op reis en neem mijn laptop, tablet enof smartphone dan mee. Met de beveiliging van Kaspersky geeft mij dat toch een veilig en prettig gevoel.
Heel fijn als ik er een zou winnen! Jose
Ik zou het willen winnen omdat ik totaal digibeten ben en regelmatig worstel met aanpassen downloaden en updaten voor de verschillende apparaten.
Volgend jaar ga ik 8 tot 12 weken naar Italië, met het accent op het Zuiden van Italië. Ik ga dan mijn familie en vrienden digitaal op de hoogte houden van mijn avonturen. Het zou fijn zijn dat mijn laptop, tablet, telefoon e.d. beschermd zouden zijn door Kaspersky Internet Security.:kampioen:
Ik ga in januari voor een jaar naar Colombia om vrijwilligerswerk te doen onder tieners die vanwege hun christelijk geloof worden vervolgd. Het gebied is al onveilig genoeg, daarom zou het fijn zijn als mijn mobiel en laptop beveiligd zouden zijn door Kaspersky
Heb er al verschillende gehad, maar nu is het tijd om Kaspersky eens te proberen , en het treft ik heb er juist voor 3 nodig
And the winner is: Leono!
doe graag mee want wil weer naar ZuidAfrika en en goede beveiliging zoals Kaspersky op mijn android phone JiayuG4 lijkt me een heel fijn idee
Alles-in-één beveiling voor pc’s, Macs en Android-apparaten met maar één licentie , daar doe je het voor
ik ben 24/7 online en vind het dan een veilig gevoel dat ik beschermd ben, ik kan daarnaast slecht tegen onzekerheden, en Kaspersky IS geeft me zekerheid.
Als je onderweg bent naar een vreemd land, in dit vreemde land is het een prettig gevoel te weten dat Kaspersky in dit vreemde land weet wat hij doen moet met vreemde indringers…
Ik wil iedereen vertellen hoe gezonde chocolade WEL ( www.eerlijkechocola.nl) kan zijn en zelfs heel goed voor je gezondheid en er zelfs mee kunt afvallen (www.afvallenmetpurechocolade.nl).
Om dat te kunnen doen heb ik wel (be)veilig(d)e apparatuur nodig. Dus zou Kaspersky zeer nuttig zijn voor mij, mijn bedrijf en mijn missie.
Of ik nu win of niet… deze actie heeft me wel even wakker geschud en me behoed voor naïef Internetgebruik in Indonesië, waar we eind dit jaar heen gaan.
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Graag zouden wij een anti-viruspakket willen verdienen,
Onze organisatie bestaat uit vrijwilligers die kosteloos zich voor de dieren inzet, zelfs geen onkostenvergoeding ontvangen. Ruim 2 jaar geleden is De Dieren SOS opgezet en hebben een aantal vrijwilligers een dierenambulance gekocht. Na 1,5 jaar hebben we er gekregen van de Stichting Dierenlot. Deze rijd van af juni 2013 en heeft inmiddels 30.000 km gereden voor het lot van de dieren. Ook dieren die geen eigenaar hebben zoals vogels, egels, bunzing, reeen enz. worden geholpen en eventueel als dat noodzakelijk is naar de dierenarts gebracht en de Stichting De Dieren SOS betaald dan de onkosten. Je begrijp dat dit heel veel kost en dat wij eigenlijk geen geld aan andere dingen kunnen en willen besteden. Onze computer is reeds 8 jaar oud, beetje langzaam maar hij kostte niets dus werken we er gewoon mee door. Het zou heel fijn zijn als we nu omns systeem kunnen beveiligen met een Kaspersky Internet Security system wel zo’n veilig gevoel. Ook wij willen veilig op het internet kunnen werken.
Ik ga alvast duimen voor een goed resultaat!
Henk de Heer, penningmeester De Dieren SOS
Ik heb kleine bescherming op mijn laptop zitten, zou meer dan welkom zijn om alle virussen spam etc buiten de deur te kunnen houden
Aan de dierenorganisatie .,awel ,jullie gun ik het van harte.
Ridder Hans heeft wel zijn harnas, maar zijn maatje McBook is onbeschermd, evenals zijn trouwe geenvoeter IFoon. Daarom zou voor hen deze bescherming tegen Vierrussen en ander gespuis heel welkom zijn.
Dieven, Moordenaars, Piraten, Harry Potter en de zeven dwergen, de Hobbit, mijn schoonmoeder, de hond van de buren, de Jehova getuigen en het Roestduiveltje kan ik zelf wel aan… maar wat er via mijn cat 6 lijntje allemaal naar binnen komt daar heb ik hulp bij nodig… deskundige hulp… kaspersky-hulp… dus graag !!
Dieven, Moordenaars, Piraten, Harry Potter en de zeven dwergen, de Hobbit, mijn schoonmoeder, de hond van de buren, de Jehova getuigen en het Roestduiveltje kan ik zelf wel aan… maar wat er via mijn cat 6 lijntje allemaal naar binnen komt daar heb ik hulp bij nodig… deskundige hulp… kaspersky-hulp… dus graag !!
Hallo redactie,
Wat geweldig dat jullie nog een keer dit virusprogramma willen verloten.
We gaan heel veel naar het buitenland en zitten heel vak met de vraag of we wel veilig zijn. Heel vroeger heeft de ABN ons hiermee kennis laten maken.
Inmiddels hebben we ook beide een Ipad dus het zou wel heel goed uitkomne. We gaan binnenkort naar Mexico en hopen dan veilig te kunnen internetten.Ook met EP en IOS
Er wordt steeds beweerd dat Kaspersky de beste virusscanner is en dat wil ik ook weleens proberen.