Ik zit momenteel in Chiang Mai en zou eigenlijk doortrekken naar Laos/Cambodia/Vietnam maar heb nu besloten om richting de stranden te gaan. En dus moet ik mijn visum verlengen; momenteel heb ik namelijk nog 17 dagen?
Kan ik hier ergens nog een visum kopen van 60 dagen? Want ik ga pas 6 april weer richting NL.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet, want om 2x een internationale vlucht te regelen puur voor 30dagen visum is niet zo heel relaxed.
Je hebt momenteel een visa exempt entry, geen visa on arrival (dat is heel iets anders). Je kunt je visa exempt entry uitlsuitend met 7 dagen verlengen, darevoor meot je wel bewijs hebben dat je Thailand binnen die 7 dagen verlaat.
je kunt een border run doen en een nieuw visa exempt entry krijgen voor 15 dagen, 30 dagen als je terugkomt via een luchthaven. Anders kun je naar Laos gaan en daar een touristen visum halen voor 60 dagen.
En wat moet ik dan precies doen? Gewoon vlucht boeken naar de eilanden, en dan door naar Maleisie reizen? Daar dan naar Thai Embassy een 60day visum kopen?
je kunt vanaf bkk met de trein of vliegen naar maleisie en dan in kuala lumpur naar de thaise ambassade en dan terug weer vliegen of met de trein naar het zuiden van thailand ergens naar een strand.