Verhuizen Zuid-India

Ik zit op het moment in Londen en heb verschillende verhuisbedrijven gecontacteerd. Echt goedkoop is dat natuurlijk niet. Wij betalen nu iets van 3000 euro voor het verhuizen van ongeveer 200 verhuisdozen in een gedeelde container. Het duur ongeveer 10 weken eer de spullen zullen aankomen in India.

Als jullie alles opgezet hebben zou ik graag een keertje bezoeken en eventueel een handje toesteken nu en dan.

Groetjes
Hilde.

Ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen bij de posters in dit onderwerp. Enige voortgang te melden?

Ik hou een blog bij waar ik alles ga neerschrijven over leven in India. Op het moment zijn het nog alleen voorbereidingen maar het kan nuttig zijn voor andere mensen. Het is wel in het Engels:

www.stirringindia.com

Leuk om te lezen.
De offertes inmiddels vergeleken neem ik aan? Gaan jullie een 20ft of een 40ft conatiner huren?

Gaaf filmpje met je reisschema :smiley: Dat muziekje ook :cheer:
4 augustus vertrekken jullie dus, dat is al aardig snel! Mag ik vragen hoe oud de kinderen zijn?

Dank je :slight_smile: De kinderen zijn (bijna) 18, 13 en 9. Ze zullen daar naar een Engelstalige school gaan (Global Public School). Mijn schoonouders wonen in India (mijn man is Indiaas) en we verblijven bij hun tot we ons eigen huis hebben gevonden.

Leuk!
En wat betreft de container?