Verhuizen naar Hull, East Yorkshire

Hey iedereen!

Na alles geregeld te hebben ( er kwam toch wel veel meer bij kijken dan ik in eerste instantie gedacht had/ wat mij verteld was), ga ik per 30 december 2008 verhuizen naar Hull east Yorkshire! Hier ga ik lekker samenwonen met mijn engelse vriend.

Ik ben 20 en ben gek genoeg en gek genoeg op mn lover om de sprong te wagen, maar vind het vanzelfsprekend ook wel erg spannend

Ik vroeg me af of er meer mensen in de buurt van Hull wonen/ gaan wonen. Ben benieuwd wat je ervaringen met Hull en de omgeving zijn, ook op het gebied van werk etc of om gewoon eens een keer in het nederlands te kunnen kletsen :hihi:

Stuur me maar een berichtje, en iedereen verder op het forum, heel, heel veel succes!

Suus

Succes ermee, maar dat komt wel goed denk ik :slight_smile:

Wat bedoel je met er kwam meer bij kijken dan je verwacht had?

Ach, veel geregel veel gebel, kleine dingetjes die je over he hoofd ziet.
En in Engeland begint het geregel allemaal opnieuw :wink:

Snap ik niet helemaal, ik heb toen ik nog in NL was helemaal niets geregeld anders dan een enkeltje voor de boot.

Ik ben begonnen toen ik hier was, en vond het allemaal best vlot gebeurd eigelijk…

Wat heb je daar dan precies moeten regelen WME?

Groet Verheij

NI nummer aanvragen
Bankrekeningen openen
Inschrijven bij dokter/tandarts
Auto importeren
Rijbewijs omzetten

klaar :slight_smile:

Oh en een baan zoeken natuurlijk, maar ik was gelukkig net voor de credit crisis dus duurde niet zo lang.

Heb jezelf een baan gezocht of via een agency?

Begrijp ik dat je een beetje op de bonnefooi bent vertrokken?

Ik wil zelf graag een aantal maanden naar Bristol toe. Met een beetje geluk heb ik daar een tijdelijke woning voor de eerste periode.

Als dat niet zo is weet ik niet zo goed waar ik de eerste periode zou moeten verblijven. Ik denk zelf aan een hostel. Maar vandaar uit is het weer moeilijk solliciteren.

Heb jij een idee?

Groetjes

Ik heb wel van te voren gekeken wat er allemaal nodig was, en had de mazzel dat ik me over een verblijfplaats geen zorgen hoefde te maken, dat scheelt al een stuk natuurlijk.

Feit dat ik al onderdak had haalde gelijk de druk eraf om alles zo snel mogelijk te regelen, dus ik heb stap voor stap alles aangepakt, en een maand later was alles rond.

Hey! Ik woon ook in Hull samen met mijn Engelse vriend. Heb je al een baan? Ik ben al een paar maanden op zoek naar een baan maar het wil nog steeds niet lukken. Hull is echt een geweldige stad. Uitgaan en shoppen is super! Veel plezier en succes!!

Hey Barbara! Wat leuk dat je ook in Hull woont! Nee nog geen baan, net gister aangekomen en ga het even rustig aan doen, dan op zoek naar een baan! Naar wat voor baan ben je op zoek? groetjes, Suus

Hai! Ik heb een secretariele opleiding gedaan dus wou in eerste instantie een baan als secretaresse of iets administratiefs maar nu ben ik ook een beetje verder op zoek naar een ander soort baan zoals in een kledingwinkel ofzo. Waar woon je in Hull? Ik woon in Victoria Dock. xx

Wij (ik en vrouw, 24 en 23 jaar) gaan per 1 maart in de Weardale wonen, Bishop Auckland :slight_smile:

Eh?

Wij hadden bij de county Durham de criminaliteits cijfers opgevraagd. Deze waren boven het landelijk gemiddelde. Wat vreemd is, gezien de omringende dorpen allemaal lage cijfers hadden.

Moet wel zeggen, was een rapport uit 2006.

En dan toch dat dorp gekozen om te gaan wonen?

Moet zeggen dat het best lastig kan zijn een dorp/wijk te vinden waar geen council estates en rondhangende jeugd overheerst…

Ik denk dat we dat er gewoon maar bij moeten nemen. Als we niet willen dat we risico lopen, moeten we in 1ste instantie niet gaan verhuizen.

Plus, een aantal Chavvy’s blijf je houden, in welk land dan ook.