Verblijfplaats voor groep jongeren + begeleiding in Toscane of Umbrië

In juli 2011 willen wij met een groep jongeren tussen 15 en 20 jaar met 4 begeleiders Toscane en Umbrië bezoeken en vertrekken van 1 of 2 verblijfplaatsen. We doen onze bezoeken met een minibusjes en slapen in tenten of we zijn op zoek naar een woning met een tuin, waar tenten in mogen staan en we hebben honden(2kleine) bij.
Wij hebben reeds 20 jaar ervaring met zo’n groepen, alleen zoeken wij een uitvalbasis voor onze uitstappen.
Onze organisatie heet natuur en wetenschap:
www.natuurenwetenschap .be.
Het mag een landbouwbedrijf zijn of een woning met eigenaars uit Nederland en België.
Wie kan voor ons een verblijf zoeken dat betaalbaar is.
Dank.
Remy Dubois

Remy,

Er zijn hier in Toscane diverse mogelijkheden, maar…

Hoeveel personen en hoeveel tenten betreft het in totaal ?
Hoeveel minibusjes ?

Waar gaat de belangstelling van die jongeren naar uit ?
Ook bijv. wandelen of fietsen ?

Eventuele persoonlijke zaken kunnen hier via je postbus hier, zie
‘prive-berichten’

Distinti Saluti,
Arturo

Dag Arturo

Sorry Dat ik nu pas kijk, ik werk voor de eerste keer met wereldwijzer.
Waar staat privé-bericht? Het klink waarschijnlijk heel dom.
Wij hopen met 2 minibusjes, 7 tentjes 2-3 personen en 1 motorhome(camper) een traject te doen in Toscane, Umbrië en 2 dagen Rome.
Vooral cultuur en natuur(wandelen) en als het kan zwemmen.
Heb je voorstellen?
gr. Remy Dubois:dag:

Lijkt alsof er iets fout is gegaan met eerste prive-bericht.

Heb je nu zojuist een tweede prive-bericht gestuurd.
Als het goed is, krijg je daarvan direct een mededeling NADAT je ingelogd hebt.

Als ook dat 2e prive-bericht niet aangekomen is, laat mij het dan hier even weten.

Hoop morgen verder te reageren.

Heb verder van jou niets meer gehoord. Weet dus niet of mijn 2e bericht is aangekomen.

Veel succes verder.

Een veel gebruikt alternatief voor groepen met tenten is:
Je huurt bij een agriturismo/logeerboerderij één of meer apartementen en je zet in de tuin je tenten op…

1 like

Bedankt voor de reactie. Vraafje waar vinden we die logeerboerderijen ; Ken je misschien websites ?

Google op “Agriturismo Italia” of kijk even op WW Italië Reiscafé onder de topic:

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon2.gif

Algemene websites Agriturismo’s in Italië : een post van 17/11/2010

Op de volgende websites worden uitsluitend beoordelingen weergegeven door reizigers voor reizigers ivm bezochte landen, regio’s, steden en verblijfsaccomodaties van camping, B&B’s tot luxe-hotels. Via deze beoordelingen kom je ook aan adresjes en heb je tevens al een bepaalde indicatie.

http://www.tripadvisor.com/Search?q=italy%2C+camping&sub-search=Search&geo=187768&returnTo=__2F__Tourism__2D__g187768__2D__Italy__2D__Vacations__2E__html

Raadpleeg ook de oudere posts op het Italië Forum: Italië Reiscafé en/of Camping Informatie en Discussie. Ga eventueel ook naar het Italië “Archief”. Vragen naar Agriturismo’s en Campings worden al eens bij herhaling gesteld.

1 like