Eind 2012 vertrek ik voor een paar maanden naar Aruba.
In de maand december zal ik bij familie verblijven.
Vanaf januari ben ik dus opzoek naar een appartementje/verblijfplaats!
Wie kan mij hierbij helpen??
Ik ben opzoek naar een appartement in Noord. Het liefst zo dicht mogelijk bij de High Rise hotels.
Is er iemand die deze periode ook naar Aruba gaat/of daar al zit en eventueel een appartement wil delen??
Ik lees dat je rond januari naar een verblijfplaats nodig bent?
Ik loop momenteel stage op Aruba en mijn contract loopt midden december af. Ik weet niet wanneer ik vertrek maar een vriend van mij gaat vlak voor kerst weg.
Wij wonen in Nuñe, Paradera. Je zou ons dan even proberen te kunnen contacten.
Huis is 1400 florin kale huur met ongeveer 300 florin aan kosten betreft gas water en elektriciteit. Prima huis, niet duur, fijne buurt en kleine 10 minuutjes van de High Rise.
Heb een tijdje terug een weekje in Aruba Blue Village (appartementen) gezeten. Ligt in Noord.
Er waren toen ook heel veel studenten die voor een langere periode daar verbleven. Wellicht heb je iets aan onderstaande:
Heb inmiddels een goedkoop appartement gevonden voor die 4 maandjes
Waarschijnlijk ga ik naar Perle d’Or…
Goedkoopste oplossing in verhouding tot de andere appartementen.
Je moet wel bedenken dat Perle D’or vol met studenten zit en je hebt echt een heeeeeel klein kamertje. Prima als je dat wil, maar het is wel echt mini, dan weet je dat. Koken moet je doen op 1 pitje, de airco werkt niet goed en omdat je geen hor hebt kun je de deuren en ramen niet openzetten waardoor het binnen erg gaat stinken. Succes!
Ik ben blij dat je duidelijk hebt verschaft over Perle D’or.
Echter, velen staren zich alleen blind op de huurprijs en kijken niet waar ze dan evt. terechtkomen.
Begrijp me niet verkeerd want als je hier voor kiest of hebt gekozen is dat uiteraard een prima alternatief.
Ik hoor alleen soms achteraf de negatieve verhalen en dan vind men het toch jammer dat ze niet even verder hebben gekeken. Maar nogmaals… er zijn er uiteraard ook genoeg die het wel leuk vinden hoor!!
Leuk je verhalen te horen, ik ga misschien ook naar Perle 'd or. Maar nu ik ook wat negatieve verhalen hoor… bedenk ik me dat het misschien nog beter is om een appartement samen met nog iemand te huren. Vaak is dat nog goedkopere en zit je qua luxe veel beter. Heb jij daar wel eens over nagedacht?
Mij lijkt het wel wat… Ik moet trouwens wel een beetje in de buurt zijn van Oranjestad… Was je ook van plan om een auto te huren? Misschien kunnen we de kosten delen??
Wij hebben appartementen te huur op Primavera Oranjestad en Sabana Basora Noord, tevens
hebben wij een 4 kmr woning en 3 kmr. woning te huur. Je kunt mij emailen: nitamokiem@hotmail.com
of bellen: 00297-5623113.