Ik ga vanaf 29 januari stage lopen op Aruba in Oranjestad en heb nog woonruimte nodig voor de eerste 2 maanden. Dus vanaf 29 januari t/m 31 maart. Vanaf april zit ik in Perle D’or, dan is daar weer plek vrij.
Maar nu ben ik dus nog dringend opzoek naar een verblijfplek voor de eerste 2 maanden. Hebben jullie tips? Niet te duur als het kan. Of is er iemand die nog een huisgenoot nodig heeft voor 2 maanden?
Laat het me weten! Bedankt alvast!
Groetjes Eveline
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kom 5 februari op Aruba en ik zoek ook nog een woonruimte! Ik heb ook naar Perle d’Or gemaild en die zeiden inderdaad dat er vanaf 1 april weer plek was. Ik heb alleen nog niets bevestigd, omdat ik nog even verder opzoek wil. Alleen het is best moeilijk! Heb jij onder tussen al iets gevonden? Groetjes Manon
Ik heb nog niks gevonden Het is echt super moeilijk! Misschien is het mogelijk om voor 2 personen te zoeken? Dan ben je vaak goedkoper uit. Als je dat wilt natuurlijk.
Groetjes Eveline
Bij patiri apartments heb ik redelijk last minute een appartement kunnen boeken in april 2012.
De verhuren de appartementen voor kortdurende verblijven maar ook voor langer en is ook niet al te duur.
Ben je inmiddels al in Aruba, of is het wat uitgesteld. Ik heb een appartement gevonden, maar zoek nu een huisgenoot waar ik dit appartement mee kan delen. Misschien heb je interesse, laat het mij dan weten!
hai ik woon op aruba en heb een kamer vrij in mijn huis
ik woon 10 min van strand,
stuur me een berichtje via mijn email adres avandervloet@hotmail.com
Updated - - -
hi ik heb een kamer te huur in mijn huis
ik woon vlabij het strand
stuur me een berichtje via mijn emailadres avandervloet@hotmail.com