Verblijf in Chiang Mai / Chiang Rai

Hallo,

Het is bijna zover, 28 april vertrekken we met ons dochtertje van vier naar Thailand. We starten in het noorden en zouden een aantal dagen Chiang Mai willen doen en een aantal dagen Chiang Rai.
Heeft iemand ervaringen met verblijf / omgeving-streek:

• Chiang Mai: Liam’s Suan Dok Mai Guesthouse
    *** Chiang Rai: Homestay Chiangrai mini resort**

Vanuit deze verblijven zouden we dan verschillende uitstappen maken (olifantentrektocht, olifantenkamp, avondmarkt, …)
Vanuit Chiang Rai naar de Gouden Driehoek - Mekong delta: hier twijfelen nog wat aan gezien de recente aardbeving in Myanmar / tevens ook twijfel of Chiang Rai misschien soortgelijk Chiang Mai zal zijn - met kindje van vier(misschien één streek aandoen, of Chiang Mai of Chiang Rai ???)
Alle informatie zeer welkom!
Bedankt!

Hi Myrthe,

ik ben ook erg benieuwd, wij vertrekken 7 april richting thailand en vliegen vanaf bangkok meteen door naar chaing mai vanaf 12 april verblijven wij ook ene paar dagen in de homestay chiang rai dus ik ben benieuwd.
Misschien kan je op www.zoover.nl nog wat extra recensies vinden.

groetjes

Uit eigen ervaring kan ik alleen maar melden dat homestay Chiang Rai erg is aan te bevelen >> perfect gelegen, mooie omgeving, rust, prima kamers, goede gastheer en gastvrouw(die lekker kookt). Excursies mogelijk. Zie oa Tripadvisor en de website

1 like

Hallo Myrthe

Wij vonden Baan Orapin erg leuk. Heel erg rustig, niet echt in het “centrum” maar alles is op loop afstand. Prachtig huisje mooi ingericht, aardige mensen goed ontbijt . Je kan daar de excursies boeken wat je wilt doen. Ook een klein zwembad erbij.

Hallo,

Wij verbleven twee jaar geleden in Liam Suan Dok Mai. Het is zo goed bevallen dat we er van het jaar weer naar toe gaan. Wij hebben twee kinderen van 9 en 8 en zij verlangen er ook weer naar om naar Liam te gaan. Zoveel gastvrijheid hebben we nog niet vaak meegemaakt.

Echt een aanrader!

Annet

Wij zijn vorig jaar in Liams Questhouse geweest.
We werden netjes afgehaald van het vliegveld.
Daphne heeft leuke tips over uitstapjes, en wil alles voor je regelen.
Het is een zeer relaxed questhouse, schoon, lekker eten.
Echt een aanrader. Veel plezier.