Opzoek naar een goedkope manier om in Nieuw zeeland te verblijven en toch iets goeds te doen? Misschien is dit dan iets voor jou!
Op het moment werk ik als in vrijwilliger in Tauranga voor een charity organisatie voor mensen uit Ecuador genaamd Inca Charitable Trust (http://www.incacharity.org). Samen met hen reizen we het hele land af op zoek naar markten en festivals. We zetten dan een stand op en proberen handgemaakte kleding uit Zuid Amerika te verkopen. Als kleine vergoeding krijg je kost en inwoning, doe je af en toe wat culturele activiteiten en zie je het hele land tijdens het bezoeken van de markten! Kortom het is een manier op het land te verkennen die rijk is aan cultuur, je de mogelijkheid een goed doel na te streven en de kosten van een dure reis te minimaliseren! Perfect voor backpackers dus.
Als organisatie zijn we altijd opzoek naar meer vrijwilligers. We hebbe een facebook pagina (inca chrity trust, of jullie kunnen mij (daangeurtsen@hotmail.com) of de organisatie (incacharity@gmaill.com) mailen.
Ik hoor graag van jullie!
Daan Geurtsen
vrijwilliger Inca charity trust