Veerboot van Puerto Panuele naar Puerto Manzano

Ik wil de komende dagen gebruik maken van de veerboot om van Puerto Panuele (bij Liao Liao) naar Puerto Manzano (Bij Villa Angostura) te komen.
Ik zou graag een aantal vertrektijden willen hebben.

Er is geen veerboot tussen Puerto Pañuelo en Puerto Manzano, het is een excursie naar Isla Victoria en Bosque de Arrayanes, op het puntje van het schiereiland bij Villa la Angostura. De enige manier zou zijn om deze excursie te boeken, dan uit te stappen bij het Bosque de Arrayanes en dan lopen naar Puerto Manzano. De boot van Turisur legt daar niet aan. Vertrektijden zijn om 09:30 en 12:30 als ik me niet vergis, maar pin me er niet op vast. Overigens is de boot van CauCau die dezelfde tour doet op dit moment niet in gebruik wegens een defect.

Veel eenvoudiger (en goedkoper) is natuurlijk om gewoon een bus te nemen van Bariloche naar Villa la Angostura, bijvoorbeeld met ViaBariloche.

Dank voor de informatie. De mogelijke “veerboot” route is het begin van een vierdaagse fietstocht in het gebied. Ik heb inmiddels het adres van Turisur, Bartolomé Mitre 219, en kan daar in de ochtend informatie opdoen. Het alternatief zal anders fietsen worden via de RT 237. Dan halen de bussen die jij noemt ons mogelijk in. We wilden ons tentje opslaan bij Calle Oso Mayo. Misschien moeten we een eerdere camping pakken, nadat we proviand hebben gekocht in Villa la Angostura.

Er gaat ook een boot (of boten?) vanaf Puerto Quetrihue (Bosque de Arrayanes) naar Bahia Mansa in Villa La Angostura (info). Ik weet niet in hoeverre deze aansluit op de boot die vanaf Puerto Pañuelo komt.

Lopen vanaf Puerto Quetrihue naar Bahia Mansa is zo’n 10 kilometers denk ik, en zeker geen straf want je hebt mooie uitzichten onderweg…

Ik snap de route en mogelijkheden. Als we de boot hebben naar Elk Bosgues komt alles goed met een prachtige wandeling met onze fietsen. Met dank,

alles goed met een prachtige wandeling met onze fietsen

Ik denk dat je grote gedeelten ook gewoon kan fietsen hoor…